Řešení pro správu podnikových aktiv

Společnost Infor oznámila uvedení programu Infor EAM Business Edition, což je výkonné řešení pro správu podnikových aktiv (EAM), které umožňuje malým a středním podnikům ovládat rozhodující funkce, včetně pracovních příkazů, nákupu, stavu zásob a preventivní údržby, a to bez investic a dlouhé zaváděcí doby potřebných u instalací velkého měřítka.

Software EAM Business Edition, který je určen pro středně velké firmy s jednou nebo více provozovnami, zvyšuje produktivitu a zkracuje prostoje tím, že spravuje několik důležitých podnikových funkcí v rámci jednoho internetového řešení. Software EAM Business Edition obsahuje funkce určené pro jeho rychlé nasazení. Zákazníci jej mohou začít používat už za dva týdny, a to včetně proškolení a nakonfigurování. Základem snadného používání tohoto řešení jsou klíčové prvky, mezi které patří, předem nastavené ukazatele poskytují okamžitý obrázek o tom, jaká je výkonnost jednotlivých aktiv, možnost vygenerovat řadu předem nadefinovaných hlášení, včetně hlášení o majetku, materiálech, nákupu, časovém plánování, projektech a analýzách rozpočtů, která umožňují rychlý a snadný náhled na jednotlivé operace, snadný přístup k důležitým informacím umístěným na centrálním serveru, grafické uživatelské rozhraní programu pracuje ve standardním internetovém prohlížeči.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?