- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 25. 8. 2006
Řešení pro správu podnikových aktiv
Společnost Infor oznámila uvedení programu Infor EAM Business Edition, což je výkonné řešení pro správu podnikových aktiv (EAM), které umožňuje malým a středním podnikům ovládat rozhodující funkce, včetně pracovních příkazů, nákupu, stavu zásob a preventivní údržby, a to bez investic a dlouhé zaváděcí doby potřebných u instalací velkého měřítka.
Software EAM Business Edition, který je určen pro středně velké firmy s jednou nebo více provozovnami, zvyšuje produktivitu a zkracuje prostoje tím, že spravuje několik důležitých podnikových funkcí v rámci jednoho internetového řešení. Software EAM Business Edition obsahuje funkce určené pro jeho rychlé nasazení. Zákazníci jej mohou začít používat už za dva týdny, a to včetně proškolení a nakonfigurování. Základem snadného používání tohoto řešení jsou klíčové prvky, mezi které patří, předem nastavené ukazatele poskytují okamžitý obrázek o tom, jaká je výkonnost jednotlivých aktiv, možnost vygenerovat řadu předem nadefinovaných hlášení, včetně hlášení o majetku, materiálech, nákupu, časovém plánování, projektech a analýzách rozpočtů, která umožňují rychlý a snadný náhled na jednotlivé operace, snadný přístup k důležitým informacím umístěným na centrálním serveru, grafické uživatelské rozhraní programu pracuje ve standardním internetovém prohlížeči.


Software EAM Business Edition, který je určen pro středně velké firmy s jednou nebo více provozovnami, zvyšuje produktivitu a zkracuje prostoje tím, že spravuje několik důležitých podnikových funkcí v rámci jednoho internetového řešení. Software EAM Business Edition obsahuje funkce určené pro jeho rychlé nasazení. Zákazníci jej mohou začít používat už za dva týdny, a to včetně proškolení a nakonfigurování. Základem snadného používání tohoto řešení jsou klíčové prvky, mezi které patří, předem nastavené ukazatele poskytují okamžitý obrázek o tom, jaká je výkonnost jednotlivých aktiv, možnost vygenerovat řadu předem nadefinovaných hlášení, včetně hlášení o majetku, materiálech, nákupu, časovém plánování, projektech a analýzách rozpočtů, která umožňují rychlý a snadný náhled na jednotlivé operace, snadný přístup k důležitým informacím umístěným na centrálním serveru, grafické uživatelské rozhraní programu pracuje ve standardním internetovém prohlížeči.
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |