facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Řešení pro menší call centra

Společnost ALGOTECH zařadila do portfolia produktů nové řešení nahrávání hovorů od izraelské společnosti NICE - NiceUniverse Compact. Jedná se o aplikaci pro sledování kvality práce operátorů (Quality Management – QM) a současně platformu pro nahrávání všech hovorů v kontaktním centru.

NiceUniverse Compact je nový systém pro kontaktní centra do 48 operátorských pracovních míst. V současné době je k dispozici řešení pro nahrávání analogových a digitálních telefonů různých výrobců ústředen. Připravuje se také varianta pro nahrávání IP telefonů a řešení využívající Avaya CMAPI. Otevřená platforma umožňuje integraci s libovolnou existující infrastrukturou pomocí CTI nebo CDR. Jedná se o jeden Nice HW systém, na kterém jsou instalované Nice aplikace verze 8.9. Tento systém zároveň slouží jako webový server pro Quality Management aplikace. Uživatelsky jednoduchá aplikace NiceQuery slouží pro vyhledávání hovorů a jejich přehrávání prostřednictvím zvukové karty počítače. Další aplikace NiceMonitor se používá k on-line odposlechu.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?