Řešení ovládaná lidským hlasem

Genesys Telecommunications Laboratories a IBM oznámily zahájení technologické a prodejní spolupráce, která se dotýká řešení ovládaných lidským hlasem. Technologická platforma Genesys Voice Platform (GVP) byla rozšířena o řešení pro práci s lidským hlasem IBM WebSphere Voice Server (WVS). Přidáním IBM WVS se rozšiřují produktové možnosti a zákazníci mohou navíc těžit ze zkušeností obou společností.

Funkce IBM WebSphere Voice Server zajišťují automatické rozeznávání hlasu a převod textu do podoby lidského hlasu – je tak možné provádět interakce řízené běžnou řečí. Společné řešení podporuje technologii automatického rozeznávání řeči, která umí sladit mluvené slovo s gramatikou. IBM WebSphere Voice Server nyní podporuje osm jazyků. Mezi další výhody patří fakt, že Genesys Voice Platform zajišťuje integraci s těmito systémy prostřednictvím nově vznikajícího standardu Media Resource Control Protocol (MRCP).

 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.