Aktuality -> IT Projekty - 10. 7. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Řešení Luminate urychlí implementaci robotů ve skladech DHL

DHLSpolečnost DHL Supply Chain spustila ve spolupráci s firmami Blue Yonder a Microsoft nové softwarové řešení pro usnadnění implementace robotů ve skladech pomocí automatického rozpoznávání a konfigurace hardwaru. Nové řešení, které využívá služby pro internet věcí a cloudové platformy Microsoft Azure, výrazně zkrátí dobu integrace robotů a sníží nároky na programování při zavádění nových zařízení pro automatizaci skladů. Díky tomu rovněž umožňuje větší flexibilitu ve výběru a začleňování robotů od různých dodavatelů. První implementace s využitím platformy Luminate již proběhla ve skladu DHL v Madridu a zkrátila zde dobu integrace robotů o 60 %.



Řešení pro integraci robotů ve skladech funguje na platformě Luminate společnosti Blue Yonder, jejíž řízení úkolů je založeno na strojovém učení. „Firma DHL dokáže díky používání naší platformy Luminate nabízet řešení, která lze snadno implementovat ve všech jejích distribučních centrech prostřednictvím cloudové aplikace, využívané v rámci modelu software jako služba. Při nedostatku pracovních sil v sezónních špičkách mohou nyní provozovny DHL rychle využít roboty libovolného dodavatele k rozšíření svých provozních kapacit a podpoře zaměstnanců,“ popisuje Girish Rishi, generální ředitel společnosti Blue Yonder.

„Automatizace a kolaborativní robotika nám umožňují zvyšovat flexibilitu provozních procesů, optimalizovat ergonomii a zvyšovat atraktivitu práce pro naše zaměstnance nahrazováním monotónních, opakujících se a mimořádně vyčerpávajících aktivit. Cílem není postupně nahrazovat zaměstnance, ale svěřovat našim lidem atraktivnější a zajímavější úkoly,“ řekl ke strategii firmy v oblasti robotizace Markus Voss, globální ředitel IT a provozní ředitel společnosti DHL Supply Chain.

První implementace ve skladu DHL Supply Chain v Madridu již prokázala, že nová platforma dokáže snižovat složitost a urychlovat integraci robotických systémů do stávajícího systému řízení skladu.

„V rámci sítě DHL Supply Chain máme více než dva tisíce provozů, takže víme, jak složité, časově náročné a nákladné může být začleňování nových robotů do existujících platforem a jejich propojení s různými systémy řízení skladu našich zákazníků. Právě v těchto oblastech je nová platforma tak efektivní. První realizace nové platformy s roboty 6 River Systems v jedné z našich madridských provozoven již prokázala zkrácení doby pro integraci o 60 procent, ale u budoucích realizací očekáváme další zkrácení až o 90 procent,“ dodává Voss.


 
  

- PR -

Slouží váš SIEM jak by měl?

Možná je čas přehodnotit vaši bezpečnostní architekturu


Týmy kybernetické bezpečnosti čelí stále většímu tlaku, když musí včas odhalovat hrozby a reagovat na ně v reálném čase – obzvlášť v době, kdy se doba setrvání ransomwaru v napadených systémech zkrátila z několika týdnů na pouhé dny.

  

- PR -

Odkládali jste investice do ERP systému?

Nyní je dobrá příležitost to zlomit


S našimi zákazníky často řešíme otázku financování ERP systému. Jde o významnou investici a firmy proto někdy váhají, zda ji realizovat hned, nebo ji raději ještě odložit. Přitom právě ERP otevírá prostor pro další rozvoj – propojí finance, sklady, výrobu i obchod, čímž zvyšuje efektivitu i konkurenceschopnost celé firmy. Díky dotaci si dnes mohou klienti dovolit kvalitnější řešení a digitalizaci už nemusí odkládat.