facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 1. 2013

Řešení Aastra BluStar Ecosystem

nabízí vyšší flexibilitu pro vzdálené pracovníky

Společnost uvádí na trh řešení Aastra BluStar Application Server (BAS) 4.1 a rozšiřuje tak své portfolio videokonferenčních řešení. Aplikace BAS v kombinaci s koncovými zařízeními Aastra BluStar poskytuje uživatelům ekosystém zařízení a klientských aplikací na platformě BluStar, včetně multimediálního telefonu BluStar 8000i, klienta BluStar pro PC, a klienta pro iPad či iPhone. Mezi nejvýznamnější nové funkce pro vzdálené pracovníky patří schopnost integrované VPN sítě vytvořit zabezpečený tunel mezi aplikací BAS a vzdáleným telefonem BluStar 8000i.



Aplikace BAS ve verzi 4.1 je rozšířena o možnosti zabezpečených SSL VPN sítí založených na otevřených standardech, které mohou být spravovány přes webové uživatelské rozhraní BAS bez potřeby komplikovaných změn uživatelské konfigurace, jako je například zacházení s certifikáty či přepínání portů na routerech třetích stran. To umožňuje jednoduchou správu vzdálené instalace.

 

Další významnou novinkou verze 4.1 jsou vylepšené možnosti řízení propustnosti. V případě videokonferencí mezi více účastníky výrazně stoupá spotřeba šířky pásma. Bandwidth Manager (BWM) integrovaný v aplikaci BAS obsahuje sofistikované funkce, které automaticky kontrolují propustnost jednotlivých hovorů, a navrhuje postupy v případě, že byly dosaženy limity propustnosti.

 

Multimediální telefon BluStar 8000i a aplikace BAS 4.1 podporují také funkce asymetrických spojení, kdy může být rychlost přenosu odlišná od rychlosti příjmu. Je to obzvlášť výhodné pro vzdálené uživatele, kteří typicky vyžadují vysokou propustnost příjmu a nízkou propustnost přenosu. Asymetrické komunikační kanály jsou při použití telefonu BluStar 8000i využívány mezi peer-to-peer klienty a u konferenčních hovorů mezi více účastníky.

 

Klíčové funkce nové verze BAS 4.1 zahrnují:

  • Podporu zařízení a klientů platformy Aastra BluStar Ecosystem
    • multimediální stolní telefon BluStar 8000i 
    • BluStar pro osobní počítače
    • BluStar pro iPad
    • BluStar pro iPhone
  •  Rozvětvenou podporu účtů až do 5 zařízení či klientů 
  • Vestavěný VPN server podporující vzdálené uživatele automatickou konfigurací
  • Asymetrickou podporu komunikačních kanálů 
  • Funkce inteligentního řízení propustnosti
  • Automatickou adaptaci komunikačních kanálů
  • Vylepšenou funkci alarmu v oblasti výkonu sítě a tvorba grafů výkonových dat v reálném čase

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.