- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (34)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (49)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Requestor Service Desk
Elegantní cloudová aplikace pro správu požadavků
-PR-

Requestor Service Desk je on-line řešení navržené dle nejlepších praktik a postupů určené pro podniky všech velikostí a oborů. Systém je vytvořen s ohledem na jednoduchost použití, ale současně poskytuje pokročilé funkce pro podporu neomezeného počtu koncových uživatelů. Přehledné a intuitivní prostředí usnadňuje všem, kdo přichází do kontaktu se service desk nebo help desk oddělením, zadávání požadavků, průběžné ověřování jejich stavu i komunikaci s operátorem. Integrovaná znalostní báze zákazníkům inteligentně nabízí existující řešení již při zadávání dotazů, řešení opakovaných žádostí zefektivňuje jednoduché znovuotevření vyřešených požadavků. Díky skupinám operátorů je možné jednoduše přiřazovat požadavky více operátorům současně. Zabudovaná hierarchie operátorů navíc podporuje distribuci žádostí dle jejich odbornosti, příslušnosti ke konkrétní službě nebo zákazníkovi. Uživatelé si také mohou vybrat, jakým způsobem operátora osloví – přímo v aplikaci, e-mailem, nebo po telefonu.
Vlastnosti Requestor Service Desk
- jednoduchá obsluha
- dostupnost a rychlost
- automatizace a inteligentní distribuce požadavků
- šetří čas při řešení požadavků
- měřitelné výsledky
- neomezené možnosti přizpůsobení
Operátorům nabízí Requestor efektivní nástroj pro zpracování požadavků z mnoha zdrojů, kvalitní postupy řešení a týmovou spolupráci. Díky přehledné obrazovce se mohou plně soustředit na svoji práci a v jednom místě kontrolovat nové požadavky a upozornění. Zabudovaný systém upozorňování na nové dotazy a jejich změny nenechá operátora požadavek promeškat. Propracované workflow zaručuje kontrolu nad zpracováním požadavků, usnadňuje schvalování provedených kroků nadřízeným operátorem i změny řešitele v průběhu zpracování.
Zlepšete fungování vaší organizace
Management očekává kvalitní výstupy. I v této oblasti má Requestor co nabídnout – reporty, grafy a sestavy usnadní řízení. Komplexní statistiky jednotlivých uživatelů, operátorů a služeb, grafické znázornění požadavků a jejich stavu nebo souhrnný pohled na veškeré události v aplikaci vám poskytnou cenné informace pro zlepšení provozu a zvýšení spokojenosti zákazníků a uživatelů. Pokud navíc hledáte programovou podporu zavádění procesů dle ITIL ve vaší společnosti, je Requestor vhodným řešením, které obsahuje nejzásadnější a nejdůležitější postupy.

Requestor Service Desk lze prostřednictvím standardizovaného aplikačního rozhraní snadno integrovat se stávajícími systémy a aplikacemi. Díky přehlednému licencování dle počtu operátorů se přizpůsobí požadavkům vaší organizace a poroste společně s ní. Počet koncových uživatelů není omezen. Requestor je poskytován ve třech verzích dle podporovaných funkcí, a to jako on-line služba za měsíční poplatek nebo formou prodeje licence pro nasazení na vlastní servery organizace.
Vyzkoušejte si prostředí a práci s Requestorem na jeden měsíc zdarma na www.requestor.com.
Real Software s.r.o.
info(a)requestor.com
www.requestor.com
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
13.8. | Webinář: Jak efektivně řídit obchodní aktivity ve firmě?... |
29.9. | The Massive IoT Conference |