facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Redakční systém Webgarden v novém

Společnost WEBGARDEN představuje novou verzi svého redakčního systému rozšířenou o celou řadu nových funkcí a možností. Dovoluje tak běžným uživatelům Internetu vytvořit si zcela zdarma webové stránky a to i pro komerční účely. Nová verze systému je nastavena tak, aby webové stránky zvládl vytvořit i naprostý začátečník během několika málo minut. Na své si však přijdou i profesionální webdesigneři se nadstandardními požadavky. Redakční systém umožňuje zhotovit interaktivní a designově velmi zajímavé portály, e-shopy a firemní prezentace v intuitivním redakčním systému.



Celý systém se dočkal velkých změn. Například e-shop nabízí nyní novou možnost vytváření slevových akcí pro různé zboží, vytváření slevových kuponů, množstevních a dealerských slev. E-shop se také podstatně vylepšil ze vzhledové stránky. Vlastní zobrazování zboží je propracovanější a přehlednější. Podobně jako celý systém je i ovládání e-shopu intuitivnější. Pro novou verzi systému WEBGARDEN byly vypracovány desítky nových šablon vzhledů, které poskytují široký prostor při tvorbě vlastních stránek, jež se formují podle obsahu. Šablony dávají prezentaci styl, ale zároveň neomezují další grafickou úpravu.

 

WEBGARDEN dále nově přináší možnost vytvoření vlastní e-mailové schránky a to buď zdarma na některé z domén Webgarden.cz nebo na doméně zakoupené uživatelem.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.