Redakční systém Webgarden v novém

Společnost WEBGARDEN představuje novou verzi svého redakčního systému rozšířenou o celou řadu nových funkcí a možností. Dovoluje tak běžným uživatelům Internetu vytvořit si zcela zdarma webové stránky a to i pro komerční účely. Nová verze systému je nastavena tak, aby webové stránky zvládl vytvořit i naprostý začátečník během několika málo minut. Na své si však přijdou i profesionální webdesigneři se nadstandardními požadavky. Redakční systém umožňuje zhotovit interaktivní a designově velmi zajímavé portály, e-shopy a firemní prezentace v intuitivním redakčním systému.



Celý systém se dočkal velkých změn. Například e-shop nabízí nyní novou možnost vytváření slevových akcí pro různé zboží, vytváření slevových kuponů, množstevních a dealerských slev. E-shop se také podstatně vylepšil ze vzhledové stránky. Vlastní zobrazování zboží je propracovanější a přehlednější. Podobně jako celý systém je i ovládání e-shopu intuitivnější. Pro novou verzi systému WEBGARDEN byly vypracovány desítky nových šablon vzhledů, které poskytují široký prostor při tvorbě vlastních stránek, jež se formují podle obsahu. Šablony dávají prezentaci styl, ale zároveň neomezují další grafickou úpravu.

 

WEBGARDEN dále nově přináší možnost vytvoření vlastní e-mailové schránky a to buď zdarma na některé z domén Webgarden.cz nebo na doméně zakoupené uživatelem.


 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.