facebook LinkedIN LinkedIN - follow

QNAP vylepšil možnosti přehrávání multimédií na televizorech s Android TV

QNAPSpolečnost QNAP se pochlubila novou aplikací Qmedia Android TV pro přehrávání multimediálního obsahu z NAS zařízení na televizorech. Pokud jde o televizor (nebo k němu připojený set-top box) využívající operační systém Android TV, lze do něj aplikaci Qmedia nainstalovat z Google Play a následně jednoduše zobrazovat fotografie, přehrávat hudbu a videa přímo z QNAP NASu.



Aplikace Qmedia Android TV integruje funkce tří multimediálních aplikací QNAP: Video Station, Photo Station a Music Station. Nabízí kategorizaci videí, stahování online informací o filmech a televizních pořadech, titulky, procházení fotografických alb a prezentací nebo hudební seznamy.

Aplikaci Qmedia Android TV lze nainstalovat na podporované televizní systémy se systémem Android, jako je například Sharp AQUOS, Sony BRAVIA, NVIDIA SHIELD a Mi Box. Obecně je Qmedia Android TV kompatibilní se všemi zařízeními Android TV 6.0 (nebo pozdějšími). Aby byly k dispozici výše zmíněné funkce v aplikaci Qmedia Android TV, je nutné na místní zařízení QNAP NAS nainstalovat aplikace Video Station, Photo Station a Music Station.

QNAP


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.