Aktuality -> IT Projekty - 4. 4. 2006

První dealer vozů Ford používá DMS LCS Noris

logo_ford_614.jpgDealer Management System LCS Noris úspěšně ukončil fáze implementace a pilotního provozu u prvního zákazníka z řad dealerů Ford Motor Copany – společnosti AUTO IN. Certifikovaný systém je zde od ledna 2006 v rutinním provozu a jeho funkčnost byla úspěšně potvrzena vytvořením eBM reportu s více než tisícovkou ukazatelů. Certifikát pro použití DMS LCS Noris v dealerské síti Ford v České republice byl systému udělen společností Ford Motor Company (FMC) 30. července 2005.

Certifikační kritéria se skládala z oblastí: Celopodnikové číselníky, Marketing, Evidence a prodej vozidel, Servis vozidel, Půjčovna vozidel, Skladové hospodářství, Finanční účetnictví, Investiční majetek, Controlling, Vnitropodniková fakturace, Personalistika a mzdy, Správa IS, Obecné požadavky, a Uživatelská podpora. Podnikový informační systém pro prodejce automobilů – Dealer Management System LCS Noris – vznikl jako společný projekt společností LCS International, Hewlett Packard, Info Nova a Koncept Hradec Králové, přičemž o certifikaci jménem všech účastníků požádal FMC Hewlett Packard. Jádrem je podnikový informační systém LCS Noris, který je svými vlastnostmi předurčen pro velké a střední firmy. Vznik tohoto řešení pro obchod s automobily byl motivován snahou o zefektivnění skladového hospodářství, lepší využití kapacity dílen, personifikací vztahu se zákazníkem, sdílení informací o plánování, a také automatizací komunikace mezi výrobcem, prodejcem a servisním střediskem.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.