facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 4. 4. 2006

První dealer vozů Ford používá DMS LCS Noris

logo_ford_614.jpgDealer Management System LCS Noris úspěšně ukončil fáze implementace a pilotního provozu u prvního zákazníka z řad dealerů Ford Motor Copany – společnosti AUTO IN. Certifikovaný systém je zde od ledna 2006 v rutinním provozu a jeho funkčnost byla úspěšně potvrzena vytvořením eBM reportu s více než tisícovkou ukazatelů. Certifikát pro použití DMS LCS Noris v dealerské síti Ford v České republice byl systému udělen společností Ford Motor Company (FMC) 30. července 2005.

Certifikační kritéria se skládala z oblastí: Celopodnikové číselníky, Marketing, Evidence a prodej vozidel, Servis vozidel, Půjčovna vozidel, Skladové hospodářství, Finanční účetnictví, Investiční majetek, Controlling, Vnitropodniková fakturace, Personalistika a mzdy, Správa IS, Obecné požadavky, a Uživatelská podpora. Podnikový informační systém pro prodejce automobilů – Dealer Management System LCS Noris – vznikl jako společný projekt společností LCS International, Hewlett Packard, Info Nova a Koncept Hradec Králové, přičemž o certifikaci jménem všech účastníků požádal FMC Hewlett Packard. Jádrem je podnikový informační systém LCS Noris, který je svými vlastnostmi předurčen pro velké a střední firmy. Vznik tohoto řešení pro obchod s automobily byl motivován snahou o zefektivnění skladového hospodářství, lepší využití kapacity dílen, personifikací vztahu se zákazníkem, sdílení informací o plánování, a také automatizací komunikace mezi výrobcem, prodejcem a servisním střediskem.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.