facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 4. 4. 2006

První dealer vozů Ford používá DMS LCS Noris

logo_ford_614.jpgDealer Management System LCS Noris úspěšně ukončil fáze implementace a pilotního provozu u prvního zákazníka z řad dealerů Ford Motor Copany – společnosti AUTO IN. Certifikovaný systém je zde od ledna 2006 v rutinním provozu a jeho funkčnost byla úspěšně potvrzena vytvořením eBM reportu s více než tisícovkou ukazatelů. Certifikát pro použití DMS LCS Noris v dealerské síti Ford v České republice byl systému udělen společností Ford Motor Company (FMC) 30. července 2005.

Certifikační kritéria se skládala z oblastí: Celopodnikové číselníky, Marketing, Evidence a prodej vozidel, Servis vozidel, Půjčovna vozidel, Skladové hospodářství, Finanční účetnictví, Investiční majetek, Controlling, Vnitropodniková fakturace, Personalistika a mzdy, Správa IS, Obecné požadavky, a Uživatelská podpora. Podnikový informační systém pro prodejce automobilů – Dealer Management System LCS Noris – vznikl jako společný projekt společností LCS International, Hewlett Packard, Info Nova a Koncept Hradec Králové, přičemž o certifikaci jménem všech účastníků požádal FMC Hewlett Packard. Jádrem je podnikový informační systém LCS Noris, který je svými vlastnostmi předurčen pro velké a střední firmy. Vznik tohoto řešení pro obchod s automobily byl motivován snahou o zefektivnění skladového hospodářství, lepší využití kapacity dílen, personifikací vztahu se zákazníkem, sdílení informací o plánování, a také automatizací komunikace mezi výrobcem, prodejcem a servisním střediskem.

 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.