Aktuality -> IT společnost - 26. 2. 2015

Projektové symposium 2015 se blíží

Společnost Limeade pořádá 19. března 2015 v Národní technické knihovně na Symposium projektového řízení. Symposium proběhne za podpory dvou hlavních organizací projektového řízení v ČR, Společnosti pro projektové řízení a Komory Projektových Manažerů. S příklady inspirace, úspěchu, znalostí, ale i odvahy vystoupí bezmála tři desítky řečníků a odborníků z různých oblastí a oborů působnosti, nejen z České republiky. Na jednodenním symposiu vystoupí například kouč světových leadrů Pepper de Callier, matematik, sociolog a vyznavač paralelního vzdělávání Ondřej Štefl (na obrázku), český hokejový kouč Marian Jelínek, zakladatel investičního fondu Pavel Řehák, zakladatel úspěšného vyhledávače levných letenek Oliver Dlouhý či provozovatel rezervačního systému pro řízení golfového sportu Jan Loužecký.



K zodpovědnosti v podnikání vystoupí blogger Tomáš Hajzler a spoluzakladatel americké společnosti Patagonia, Vincent Stanley, prostřednictvím videopřednášky. Účast na symposiu přislíbila také předsedkyně Státního úřadu pro jadernou bezpečnost Dana Drábová.

 

Více informací o programu a účinkujících najdete na stránkách symposia: www.projektovesymposium.cz

 

Registrace: http://projektovesymposium.cz/cs-CZ/registrace


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.