- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Projektová kancelář Valbek vsadila na cloudové řešení Microsoft Dynamics 365
Společnost Valbek, která se věnuje projektování dopravních, vodohospodářských a pozemních staveb, se rozhodla pro nasazení moderního CRM řešení s cílem zefektivnit řízení obchodních případů. Rozhodla se přitom pro cloudové řešení Microsoft Dynamics 365, jehož implementaci zajistila společnost LLP CRM. Po rychlé implementaci už nový CRM systém pomáhá obchodníkům firmy Valbek v jejich každodenní práci, když mají snadněji dostupné všechny informace o rozpracovaných zakázkách. Pro firmu je pak podstatným přínosem nového CRM systému také usnadnění zastupitelnosti obchodníků a rozvoj obchodních aktivit napříč různými divizemi firmy.


Společnost Valbek hledala CRM řešení, které by kromě standardizace obchodního procesu, automatizace některých procesů a reportingu aktivně podpořilo spolupráci při řízení obchodních případů napříč jeho divizemi. Vedení požadovalo využití co největšího množství standardních funkcionalit a workflow CRM systému, aby byla zajištěna jeho co nejrychlejší implementace i snadná upgradovatelnost a rozšiřitelnost do budoucna. Pro splnění uvedených požadavků si vedení Valbeku vybralo cloudové řešení Microsoft Dynamics 365.
Jeho nasazení umožnilo ve skupině Valbek zjednodušit každodenní práci obchodníků, neboť všechny informace o svých rozpracovaných zakázkách mají na jednom místě v jednotné formě. Zároveň se podařilo zajistit zastupitelnost obchodníků a kontinuitu obchodních vztahů s možností rozvinout obchodní vztah vytvořený v jiné divizi. Nový systém běží ve všech třech českých pobočkách firmy Valbek (Liberec, Ústí nad Labem a Plzeň) a používá jej 50 uživatelů. V rámci implementace byl rovněž nasazen Office 365.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |