Progress vylepšil integrovaný webový aplikační firewall v cloudové platformě LoadMaster 360

ProgressProgress představil nové funkce v rámci své cloudové platformy pro doručování aplikací LoadMaster 360. Především vylepšil integrovaný webový aplikační firewall, což pomůže firmám chránit jejich webové aplikace před kybernetickými útoky.



Vylepšená funkcionalita brány WAF (Web Application Firewall) přináší detailní přehled o stavu zabezpečení, snižuje čas potřebný ke konfiguraci firewallu a navíc umožňuje snadnou identifikaci falešných varování (false positives) pomocí umělé inteligence. Spolu s inteligentním nastavením pravidel to umožňuje snadnější zabezpečení aplikací.

 

Webové aplikace jsou dnes atraktivním cílem pro útočníky, kteří se snaží zneužít zranitelnosti v jejich zabezpečení a získat neoprávněný přístup k citlivým informacím. Při zapnutí všech filtrů webového firewallu ale může dojít k neúmyslnému zablokování legitimních uživatelů a ovlivnění výkonu aplikací. Na druhou stranu vypnutí těchto filtrů bez pečlivé analýzy může způsobit, že aplikace budou zranitelné vůči útokům. LoadMaster 360 proto pomáhá najít rovnováhu mezi těmito dvěma extrémy pomocí detailní konfigurace a optimalizace WAF na základě informací získaných z inteligentní analýzy provozu. LoadMaster 360 tak nabízí nástroje k udržení optimalizovaného výkonu aplikací i jejich zabezpečení.
 


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.