facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Profesionální řidiči ocení TomTom GO 715

TTWORKCompact711.jpgVýrobce přenosných navigačních řešení TomTom odhalil rozšíření portfolia produktů TomTom WORK o nový TomTom GO 715, přenosný navigační přístroj se zabudovaným GPRS modemem a SIM kartou. Navigační řešení nabízí software TomTom, navigaci „od dveří ke dveřím“ po celé Evropě, zabudovaný GPRS modem a SIM kartu. GPRS modem a SIM karta v produktu TomTom GO 715 zajišťují, že uživatelé mohou posílat zprávy a informace o poloze z jedoucího automobilu přímo do TomTom WEBFLEET, což je webová pomůcka pro automobily, součást nového řešení TomTom WORK COMPACT sloužící majitelům užitkových vozidel.

Navíc mají řidiči nepřetržitý a velmi rychlý přístup k nejaktuálnějším TomTom informacím o dopravní situaci. Rychlé a přesné informace o dopravní situaci mají pro uživatele TomTom WORK speciální význam. TomTom WORK je řešení produktů a služeb s nabídkou zabudované navigace, sledování, zapisování a dvoustranné datové komunikace pro všechny vlastníky.
TomTom WEBFLEET je webová pomůcka pro automobily dostupná od dubna 2007, jako součást nového řešení TomTom WORK COMPACT sloužící majitelům užitkových vozidel.
TomTom WORK služby jsou zpoplatňovány. TomTom WORK COMPACT cenou 1,80 Eur (bez DPH) za den při smlouvě na 36 měsíců, TomTom WORK ACTIVE od 2 Eur za den. TomTom GO 715 bude dostupný pouze jako součást TomTom WORK COMPACT. Počáteční prodej produktu TomTom WORK COMPACT bude v Německu, Rakousku, Nizozemí, Belgii a UK.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.