Aktuality -> IT Projekty - 30. 1. 2020

Prodejce letenek Kiwi.com přešel na cloudový CRM systém Salesforce

letištěSpolečnost Kiwi.com oznámila, že dokončila přechod B2B části svého CRM řešení na platformu Salesforce. Od nové platformy si slibuje především efektivnější řízení a fungování svých šesti týmů, které obsluhují okolo 5 000 partnerů, jako jsou letiště, hotely, prodejci letenek nebo autodopravci. V další fázi chystá firma automatizaci obchodu.



Síť B2B partnerů Kiwi.com neustále roste a patří do ní firmy z celého světa, které mají různorodé potřeby a nabízejí rozdílné služby nebo technologie. Tím se zvyšují nároky na všechny týmy, které s partnery komunikují a prodávají jejich služby. „Abychom dokázali takové portfolio firem obsloužit, je pro nás naprosto nezbytné mít na jednom místě a v reálném čase dostupné veškeré informace, které se ke spolupráci s jednotlivými obchodními partnery vztahují,“ vysvětluje David Pavlík, CIO Kiwi.com, co přimělo firmu hledat novou CRM platformu.

Dříve využívané řešení mělo také řadu omezení na úrovni integrací do jiných systémů. Po neuspokojivém vystřídání několika různých platforem padla volba na Salesforce, vůbec nejpoužívanější cloudové CRM na světě. Migrace pak proběhla za pouhé dva měsíce ve spolupráci se společnosti Enehano Solutions. „Kromě samotné implementace CRM (Sales Cloud) bylo v případě Kiwi.com důležité optimalizovat veškerá data týkající se B2B partnerů pro rozdílné potřeby každého ze šesti týmů obsluhujících celou partnerskou síť,“ popisuje jednu z klíčových částí projektu Michal Peška z Enehano Solutions.

Naprosto zásadní byla také integrace Sales Cloudu do jiných systémů, které Kiwi.com používá. Zejména to byl software pro sledování požadavků obchodních partnerů a projektů v JIRA, ale také G-mail, Mailchimp, DocuSign a další. Díky všem těmto změnám bude Kiwi.com schopno výrazně zrychlit a zefektivnit celý prodejní proces, stejně jako zajistit rychlejší vyřizování požadavků ze strany B2B partnerů a vůbec celé fungování zákaznického B2B servisu.

Nynější stav není ale pro Kiwi.com konečný. „Chceme se teď zaměřit hlavně na maximální automatizaci obchodu a integraci dalších procesů, jakými je například contract management nebo analytika,“ uzavírá David Petrović z Kiwi.com.


 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

3Dfindit – chytré vyhledávání 3D modelů

a sestav pro moderní firmy


Máte v databázi tisíce 3D dílů a stále dokola řešíte problém, že potřebný díl nemůžete najít? Vznikají vám duplicitní soubory, které komplikují práci i správu dat? Právě na tyto výzvy reaguje 3Dfindit – pokročilý systém pro vyhledávání 3D dat na základě geometrické podobnosti a dalších inteligentních filtrů. Tato platforma, vyvíjená společností CADENAS, pomáhá konstruktérům, inženýrům i nákupčím rychle najít správné 3D CAD modely, čímž výrazně šetří čas, snižuje náklady a zvyšuje efektivitu firemních procesů.