Aktuality -> IT Projekty - 30. 1. 2020

Prodejce letenek Kiwi.com přešel na cloudový CRM systém Salesforce

letištěSpolečnost Kiwi.com oznámila, že dokončila přechod B2B části svého CRM řešení na platformu Salesforce. Od nové platformy si slibuje především efektivnější řízení a fungování svých šesti týmů, které obsluhují okolo 5 000 partnerů, jako jsou letiště, hotely, prodejci letenek nebo autodopravci. V další fázi chystá firma automatizaci obchodu.



Síť B2B partnerů Kiwi.com neustále roste a patří do ní firmy z celého světa, které mají různorodé potřeby a nabízejí rozdílné služby nebo technologie. Tím se zvyšují nároky na všechny týmy, které s partnery komunikují a prodávají jejich služby. „Abychom dokázali takové portfolio firem obsloužit, je pro nás naprosto nezbytné mít na jednom místě a v reálném čase dostupné veškeré informace, které se ke spolupráci s jednotlivými obchodními partnery vztahují,“ vysvětluje David Pavlík, CIO Kiwi.com, co přimělo firmu hledat novou CRM platformu.

Dříve využívané řešení mělo také řadu omezení na úrovni integrací do jiných systémů. Po neuspokojivém vystřídání několika různých platforem padla volba na Salesforce, vůbec nejpoužívanější cloudové CRM na světě. Migrace pak proběhla za pouhé dva měsíce ve spolupráci se společnosti Enehano Solutions. „Kromě samotné implementace CRM (Sales Cloud) bylo v případě Kiwi.com důležité optimalizovat veškerá data týkající se B2B partnerů pro rozdílné potřeby každého ze šesti týmů obsluhujících celou partnerskou síť,“ popisuje jednu z klíčových částí projektu Michal Peška z Enehano Solutions.

Naprosto zásadní byla také integrace Sales Cloudu do jiných systémů, které Kiwi.com používá. Zejména to byl software pro sledování požadavků obchodních partnerů a projektů v JIRA, ale také G-mail, Mailchimp, DocuSign a další. Díky všem těmto změnám bude Kiwi.com schopno výrazně zrychlit a zefektivnit celý prodejní proces, stejně jako zajistit rychlejší vyřizování požadavků ze strany B2B partnerů a vůbec celé fungování zákaznického B2B servisu.

Nynější stav není ale pro Kiwi.com konečný. „Chceme se teď zaměřit hlavně na maximální automatizaci obchodu a integraci dalších procesů, jakými je například contract management nebo analytika,“ uzavírá David Petrović z Kiwi.com.


 
  

- PR -

AI jako motor výroby a datové inteligence

ITS_6Jak jste si jistě všimli, aktuální vydání IT Systems je první, které má nové logo. Po dlouhé době jsme se rozhodli oživit nejen logo časopisu, ale také navazujících online médií. Právě výraznější provázání loga časopisu IT Systems, webu SystemOnLine a newsletteru SystemNEWS bylo hlavním cílem modernizace, ke které jsme přistoupili teprve podruhé v téměř třicetileté historii našeho časopisu.

  

- PR -

Spolehlivá kontrola kvality bez vysokých nákladů

Main_KV_first_image___k___vodu-PR.jpgPokud pracujete ve výrobním provozu nebo řídíte inženýrské operace, jistě znáte typické současné výzvy: přísnější tolerance, kratší dodací lhůty a stále složitější díly. Jenže kontrola jakosti už tomuto tempu mnohdy nestačí. Ruční nástroje, zastaralé 3D skenery a pracovní postupy závislé na zkušených operátorech brzdí produktivitu a rozvoj v průmyslu.