Aktuality -> IT Projekty - 6. 6. 2019

Přízeň fanoušků je vrtkavá a s tím musí počítat i platforma webu

AC SpartaSpolečnost České Radiokomunikace (CRA) se pochlubila zajímavou referencí, když vytvořila pro fotbalový klub AC Sparta Praha na míru službu, která je schopna zvládnout nárazovou vysokou návštěvnost klubového webu. Služba kombinuje cloudové služby CRA Media Cloud Infrastructure a CRA Business Cloud.



Web fotbalového klubu AC Sparta Praha eviduje velké výkyvy návštěvnosti. V případě, že klub zveřejňuje informace, které jsou pro jejich fanoušky zajímavé (oznámení o přestupech, výměna trenérů, prodej vstupenek na atraktivní zápasy apod.), případně přenáší přátelská utkání klubu, návštěvnost webu během několika minut stonásobně narůstá.

Běžně využívaná infrastruktura neumí tyto nárazové výkyvy zpracovat, a proto zde CRA uplatnilo svoji cloudovou službu CRA Media Cloud Infrastructure, která je vhodná pro náročné webové aplikace s proměnlivou potřebou výkonu. Na druhou stranu je ale škálovatelnost podpořena službou CRA Business Cloud pro části systému, které nelze škálovat. Služba je tak vytvořena bez nutnosti přeprogramovat „necloudové“ části systému.

Sparta uvedené řešení využívá od ledna 2019: „Nová strategie klubové digitální komunikace klade velký důraz na webové stránky. Obsah je nyní primárně komunikován skrze web sparta.cz a tato platforma tak musí být z důvodu různorodosti komunikace připravena na mnohem širší využití. Především přímé videopřenosy přípravných utkání A týmu představují vysoké nároky na webové servery. Tyto přenosy, které jsou v mezisezonních přestávkách nově vysílány unikátně jen na klubovém webu, vyžadují vysokou flexibilitu serverů, jíž původní řešení nenaplňovalo. Klubový web navštíví denně v průměru 7 000 unikátních uživatelů, tato hodnota ale rychle narůstá v případě důležitých klubových sdělení nebo v případě videopřenosu. Zájem fanoušků znamená extrémní zátěž na platformu, kterou nelze vždy dopředu očekávat. Během několika minut tak přichází na web až 5 000 uživatelů, kteří očekávají bezproblémový chod celé platformy,“ uvádí Kamil Veselý, ředitel marketingové komunikace AC Sparta Praha.


 
  

- PR -

HANNOVER MESSE 2026 - poslední volné plochy!

Dotace pro české firmy a společná expozice CzechTrade


HANNOVER MESSE je světově nejdůležitější veletrh v rámci zpracovatelského průmyslu, který se již přes 50 let pravidelně na jaře koná v německém Hannoveru. Další ročník proběhne 20.-24. dubna 2026. Jedná se o prvotřídní platformu pro prezentaci novinek z oblasti průmyslové automatizace a IT, energetických a environmentálních technologií, vývoje a výzkumu v rámci oboru strojírenství. Na prezentaci na veletrhu HANNOVER MESSE je možné získat dotaci od agentury CzechTrade, nebo se přímo zapojit do společné expozice českých firem.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.