Aktuality -> IT společnost - 11. 11. 2009

Přínosy ITSM v době hospodářského poklesu

Dne 3.11.2009 proběhla v pražském hotelu Clarion 4. výroční konference pořádaná itSMF Czech Republic s podtitulem „Prokazatelné přínosy ITSM v době hospodářského poklesu“. Konference se zúčastnilo více než 100 osob. V rámci konference se diskutovala aktuální témata v oblasti IT Service Managementu a procesního řízení jako prostředku umožňujícího organizaci dosažení cílů stanovených majitelem. Na reálných případech z implementací byl demonstrován pozitivní dopad zavádění procesů v oblasti ITSM na ekonomiku firmy.



Konference byla dělena do čtyř základních bloků: Value Delivery, Strategic Alignment, ITSM Performance a Případové studie. Prvním přednášejícím byl host Robert Falkovitz ze švýcarského itSMF. Téma „Cena kvality“ zaujalo naprostou většinu posluchačů. Následovaly příspěvky na téma výsledky průzkum ITSM v České republice a témata jak reálně dosahovat přínosů z nasazení IT Service Managementu. Zlepšení propojení Businessu a IT se ukázalo jako jeden z klíčových bodů, které je třeba řešit v době hospodářského poklesu. Část zabývající se případovými studiemi účastníkům přiblížila projekty implementací ITSM procesů v různých firmách jako je GE Money Bank, DHL nebo ČEZ ICT Services. Závěrem konference byla založena Focus Group zaměřená na Configuration Management, problematiku, která je nyní v mnoha společnostech velmi aktuální.

 

Po ukončení konference proběhla Valná hromada sdružení itSMF Czech Republic.


 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.