facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 18. 5. 2009

Prestigio uvedlo novou kolekci myší

Externím diskem DataRacer I společnost Prestigio uvedla na trh novou kolekci počítačového příslušenství pro fanoušky rychlých aut. Kolekce je charakteristická především atraktivním barevným provedením a karbonovými detaily. Do této kolekce nyní přibyla nová série počítačových myší. První model s označením PJ-MSL2B je vysoce výkonná laserová myš s nastavitelným optickým rozlišením až do 1600 dpi, která pro komunikaci s počítačem využívá technologii bluetooth. Standardně se dodává v balení se dvěma alkalickými bateriemi AAA a podporuje všechny operační systémy Microsoft Windows.

Dalším modelem této série je bezdrátová laserová myš (PJ-MSLxW) s pěti praktickými tlačítky a nastavitelným optickým rozlišením rovněž do 1600 dpi. Pro připojení k PC nebo k notebooku myš využívá dodávaný mini USB klíč. Tento model se vyznačuje nízkou spotřebou a garantovanými 650 hodinami nepřetržitého fungování se dvěma standardně dodávanými alkalickými bateriemi. Myš je zároveň Plug-and-Play zařízením, které zabezpečuje bezproblémovou instalaci a používání se všemi dostupnými operačními systémy Windows. K dispozici je ve třech uživatelských velikostech (malá, střední, velká).
Třetí model s označením PJ-MS0x reprezentuje kabelovou laserovou myš s pěti praktickými tlačítky a nastavitelným optickým rozlišením do 1600 dpi. Myš je stejně jako předcházející model dodávána ve třech velikostech.
Všechny nové modely myší mají ergonomický designu s pogumovanými plochami pro příjemnou práci.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.