facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 3. 7. 2006

Představuje se LUMIX DMC-L1

Panasonic_DMC-L1_627.jpgHlavním cílem Panasonicu při vývoji modelu DMC-L1 bylo uvedení digitální zrcadlovky, která nabídne výjimečnou kvalitu obrazu a zachová si jednoduché a intuitivní ovládání vycházející z klasických fotoaparátů. DMC-L1 je dodáván s objektivem LEICA D VARIO-ELMARIT, který je jako první vybaven systémem optické stabilizace obrazu MEGA O.I.S., vyvinutým speciálně pro digitální fotoaparáty. Model DMC-L1 je postaven na standardu 4/3 a osazen snímačem Live MOS s rozlišením 7,5 megapixelu, který je zárukou špičkové obrazové kvality.

Nový fotoaparát nabízí funkci Live View využívající obrazový výstup přímo ze snímače Live MOS, čímž se na LCD displej dostává stejný obraz, jaký zachycuje snímač. Usnadňuje a zpřesňuje se tak kompozice.
Panasonic integroval do modelu DMC-L1 nejvyspělejší digitální technologie a zároveň dokázal zachovat atraktivní vzhled přístroje a podobný styl fotografování jako s klasickým kinofilmovým fotoaparátem. Manuální nastavení rychlosti závěrky společně s clonovým kroužkem na objektivu LEICA D VARIO-ELMARIT 14-50mm/F2,8-3,5 poskytuje uživateli snadnou a intuitivní kontrolu nad expozicí snímku. Tělo z magnesiové slitiny svým retro designem připomene klasické fotoaparáty minulosti. V kombinaci s objektivem z hliníkové slitiny celý přístroj nabízí jak vysokou odolnost, tak skvělý vzhled.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.