Aktuality -> IT Projekty - 12. 10. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Praktické zkušenosti se zavedením systému pokročilého plánování výroby (APS)

Nedostává se vám efektivního nástroje pro plánování? Společnosti Minerva a Baumüller vás zvou na speciální webinář, na kterém budete mít možnost se zeptat zástupce strojírenského podniku, jak vyřešil situaci ve svém podniku.



Webinář se bude konat 26. října 2021 od 10 hodin. Více informací o programu získáte a registrovat se můžete na webu: https://www.minerva-is.eu/cz/landing-page/page-exernal-form/rijen-2021-baumueller-opcenter-scheduling-webinar

Společnost Baumüller je předním výrobcem elektrických automatizačních a pohonných systémů. Celosvětově má firma 40 poboček a výrobních závodů. Závod ve Skalici nad Svitavou se zabývá výrobou elektrických pohonů a automatizačních systémů, které dodává do plastikářského průmyslu, výroby lodí, energetického průmyslu, ale i do potravinářství.

V interaktivním webináři budete mít možnost získat informace přímo od vedoucího plánování ve společnosti Baumüller, který bude hovořit o projektu zavedení systému pokročilého plánování výroby (APS) u nich ve firmě. V diskusi si budeme povídat o důvodech nasazení APS a rozhodnutí pro systém Opcenter; o kvalitě dat, která jsou potřeba pro APS; dopadech nasazení APS ve výrobě; o úskalích projektu; přínosech za dobu provozu; o dalším rozvoji a nasdílíme zkušenosti získané na projektu pro ostatní společnosti. Program webináře završí otázky od účastníků.

Projekt APS v Baumülleru může být inspirací pro další výrobní společnosti v České a Slovenské republice. Využijte příležitosti a zaregistrujte se na webinář již dnes.


 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.