Aktuality -> IT společnost - 27. 4. 2005

Posila obchodního týmu Atlas.cz

denisaAtlas264.jpg Portál ATLAS.CZ posiluje od 1. května 2005 svůj obchodní tým. Na pozici key account manager nastupuje Denisa Olšavská, která přichází z multimediální divize společnosti MAFRA, kde poslední 3 roky měla na starosti prodej reklamních ploch mediálním agenturám i přímým klientům. Denisa Olšavská bude na své pozici ve společnosti ATLAS.CZ zajišťovat především styk s mediálními agenturami, se kterými má ze svého předchozího působiště bohaté zkušenosti. Denisa Olšavská vystudovala chemicko-technologickou fakultu VŠCHT a mezi její záliby patří sport, především pak plavání.

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.