facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Pořiďte si Systém sledování vazeb

SinTe2_617.jpgSpolečnost SinTe zahájila nabídku Systému sledování vazeb. SSV je unikátní nástroj pro efektivní zobrazení vztahů a vazeb mezi společnostmi, statutárními zástupci a dalšími ekonomicky aktivními subjekty jako jsou živnostníci, správcové konkurzní podstaty, apod. Zároveň sleduje, zda není daný subjekt či jiný z jeho okolí v konkurzu, návrhu na konkurz, likvidaci, exekuci, vyrovnání, případně zda není evidován v některé z dlužnických databází. SSV integruje více než 35 informačních zdrojů a umožňuje během několika sekund a on-line rozkrýt pozadí každého ekonomicky aktivního subjektu v ČR (SK).

V současnosti SSV spravuje aktuální data o miliónech fyzických osob, statisících právnických osob a živnostnících na trhu, včetně historického vývoje. Díky tomu lze vytvořit garantované a úplné informace o okolí sledovaného subjektu. Původně bylo SSV vyvinuto pro úzkou skupinu bankovních institucí, které mají ze zákona povinnost ekonomicky spjaté skupiny sledovat. Potenciální rizika obchodního styku ovšem využije každá společnost, která chce být úspěšná. Proto se společnost SinTe rozhodla zpřístupnit využití tohoto nástroje i ostatním firmám. Systém SSV je možné využívat jak prostřednictvím internetového přístupu, tak ve formě instalace do lokální sítě a propojením s lokálním informačním systémem. Jedním z prvních byl ERP systém společnosti PVT ESO 9 Intranet. Další informace najdete na www.ssv.cz.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?