- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (16)
- Cloud computing (IaaS) (20)
- Cloud computing (SaaS) (43)
- CRM (55)
- EAM (17)
- ECM - správa obsahu (23)
- Ekonomické systémy (64)
- ERP (85)
- HRM (39)
- ITSM (4)
- MES (26)
- Řízení výroby (53)
- WMS (22)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (24)
- Dodavatelé CRM (45)
- Dodavatelé DW-BI (49)
- Dodavatelé ERP (79)
- Informační bezpečnost (37)
- IT řešení pro logistiku (44)
- IT řešení pro stavebnictví (37)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (43)















Platební terminály pro nemocnice
Společnost NextiraOne Czech dodala do Fakultní nemocnice Brno, Nemocnice s poliklinikou Havířov a Masarykova onkologického ústavu platební a informační terminály. Doba na realizaci jednotlivých projektů byla necelé dva měsíce. Návrhy jednotlivých projektů se odvíjely od úrovně a struktury stávajících infrastruktur nemocnic, čemuž předcházela analýza procesů a způsobu práce na jednotlivých odděleních. NextiraOne Czech navrhla technicky, administrativně a uživatelsky co nejjednodušší řešení, která slouží k výběru, administraci a evidenci regulačních poplatků.


Samotné platební a informační terminály vycházejí z podoby a funkce internetových kiosků. Jejich součástí jsou mincovní a bankovkové akceptory zajišťující automatizovaný výběr poplatků za návštěvu lékaře a za návštěvu pohotovosti. Nemocnice s poliklinikou Havířov stejným způsobem vybírá i poplatky za hospitalizaci. Masarykův onkologický ústav, který vybírá poplatky až po provedení placeného výkonu, umožňuje pacientům pomocí snadného ovládání přes dotykovou obrazovku sledovat aktuální informace o jejich nedoplatcích a průběhu jejich úhrady. Součástí funkcí terminálu je samozřejmě i export údajů o vybraných platbách do nemocničního informačního systému jako podklad pro spárování konkrétních plateb a placených výkonů. Následně jsou platby vykazovány zdravotním pojišťovnám.
Další předností tohoto řešení je snadná údržba a správa terminálů. Disponují možností vzdáleného dohledu nad provozem a jejich stavem. Taktéž monitorují a upozorňují na nutnost doplnění či vybrání hotovosti a nebo na potřebu doplnění papíru do tiskáren.
Jednou z nesporných výhod tohoto řešení je, že funkčnost terminálu není omezena na pouhé vybírání poplatků, ale nabízí také libovolné informační a datové služby v závislosti na představách nemocnice. Terminály byly dodány v provedení, které umožňuje autonomní provoz, ale je zároveň připraveno i na připojení do počítačové sítě nemocnice. Do terminálů lze implementovat i přímou vazbu na nemocniční informační systém a pak je již na nemocnici, zdali terminály využije i například jako informační terminál poskytující důležité informace o nemocnici, jako jsou orientační plány, seznam ordinací a jejich ordinační hodiny apod., a nebo je využije k zpřístupnění Internetu pro pacienty či pro své zaměstnance pro přístup do interního informačního systému, například pro objednávání obědů.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
2.3. | IT MEETS OT |
2.3. | Sophos Threat Hunting Academy |
23.3. | IT Security Workshop |
25.3. | Python Day ONLINE 2021 |
7.4. | Bankovní identita |
22.4. | ALVAO Inspiration Day 2021 |
20.5. | DIGITAL TRUST & PAPERLESS |
Formulář pro přidání akce
3.3. | Zlepšování kontroly kvality díky digitálním nástrojům... |
17.3. | Webinář: Automatizace a digitalizace HR oddělení |
18.3. | Jak se dá kouzlit v systémech DMS/ECM? |