- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Plánovač pracovních směn nově v cloudovém řešení TULIP
Slovenská cloudová služba TULIP rozšířila svůj docházkový systém o možnost plánování směn. Firmy z oblasti výroby, obchodu či gastronomických služeb tak nově mají k dispozici výrazně vylepšený nástroj k evidenci docházky svých zaměstnanců.


Plánovač směn dostupný prostřednictvím webu zatím není běžným řešením. „Ano, různé docházkové systémy již nějaký čas dovedou zaměstnanci zpřístupnit plán směn, ale prakticky žádná v cloudu. Obvykle je každý zaměstnanec nucen nainstalovat si do počítače speciální software. V našem systému obdrží pouze přístupové heslo a okamžitě může přes online portál pracovat. Žádné aplikace, software ani hardware nejsou potřeba,“ říká Viktor Mečiar, výkonný ředitel společnosti TULIP Solutions.
Systém funguje na základě předdefinovaných kalendářů. „S klientem si nastavíme různé docházkové kalendáře obsahující parametry jako délka cyklu, režim směn, týdenní fond či délka vyrovnávacího období. Na základě výběru a přiřazení kalendáře konkrétnímu zaměstnanci pak systém automaticky vygeneruje plán směn. Ten je možné dále manuálně upravovat. Pochopitelně vše musí být v souladu s platnou legislativou, což náš systém umí automaticky kontrolovat,“ dodává Viktor Mečiar.
Plán směn v TULIPU nabízí i pohodlný přehled o organizaci práce zaměstnanců. Zaměstnance lze například řadit do různých týmů. Vše je přitom přehledně barevně odlišené tak, aby používání software zůstalo uživatelsky příjemné a intuitivní.
Platforma ovšem nepodporuje hardwarová zařízení, není zde tedy možná evidence prostřednictvím čipových karet nebo biometrických údajů.
Formulář pro přidání akce
29.9. | The Massive IoT Conference |