Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 7. 6. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Pipedrive integroval své CRM se službami CloudTalk a JustCall

Přestože digitální komunikační kanály jsou stále populárnější, telefonní hovory zůstávají důle­žitým nástrojem prodeje. Pipe­drive proto oznamuje spuštění dvou nových pokročilých integra­cí svého CRM řešení se službami CloudTalk a JustCall, jež zefek­tivňují obchodní hovory a zprávy. Integrace s těmito řešeními pro volání a zasílání textových zpráv umožňují týmům bezproblémově uskutečňovat a přijímat hovory, spouštět automatické kampaně a automaticky zaznamenávat veškerá data o hovorech (aktivity, textové zprávy, záznamy hovorů a hlasové zprávy) z aplikace Pipedrive. Integrace CloudTalk a JustCall by měla zvýšit efektivitu prodejního týmu, eliminovat manuální vytáčení, shromažďovat všechna relevantní data na jednom místě a zefektivnit prodejní komunikaci.



Nové integrace zpřístupní v Pipedrive následující funkce:

  • Funkce click-to-call odkudkoli v aplikaci Pipedrive
  • Možnost přijímat nebo uskutečňovat hovory odkudkoli v aplikaci Pipedrive
  • Okamžité zobrazení podrobností o volajícím, kdy se při příchozím hovoru zobrazí kontaktní údaje ze služby Pipedrive
  • Použití aplikací na počítači nebo v mobilním zařízení
  • Obohacení kontaktů o komentáře a nahrávky
  • Odesílání a přijímání SMS z aplikace Pipedrive

„Zpětná vazba od našich zákazníků ukazuje, že telefonní hovor je stále mocný nástroj pro uzavírání prodejů. Udržení tempa a následná správná aktivita ve správný čas hrají klíčovou roli v úspěchu prodejní strategie. Přesná znalost toho, kdy je nejlepší čas zavolat nebo poslat zprávu, umožňuje obchodním zástupcům vytvořit s klienty lidský kontakt, dát lidem pocit, že si jich váží a podporují je, a udržet skvělý zážitek z nákupu. Správa veškeré prodejní komunikace v rámci jedné platformy se může ukázat jako nedílná součást obchodního úspěchu založeného na datech,“ říká Shaun Shirazian, CPO společnosti Pipedrive.

Integrace s CloudTalk umožní týmům zákaznické podpory a prodeje automatizovat jejich pracovní postupy bez jakéhokoli kódování a manažerům poskytuje přístup k vestavěné analytice, která sleduje ukazatele výkonnosti v reálném čase a identifikuje nové příležitosti k růstu.

Díky integraci s dialerem JustCall pak mohou týmy ušetřit stovky hodin měsíčně, které by jinak strávily manuálním vytáčením. JustCall automaticky přesměruje hovory z kontaktů Pipedrive na příslušného majitele kontaktu, čímž zajistí, že zákazníci budou hovořit se správným členem týmu.


 
  

- PR -

Když ERP myslí za vás

Automatizace, AI a digitalizace mění firemní svět


Podnikové systémy ERP už dávno neslouží jen k evidenci dat. Dnes propojují výrobu, sklady, fakturaci i zákaznickou podporu do jednoho funkčního celku. Díky automatizaci, digitalizaci a využití umělé inteligence se z nich stává základní nástroj, který ovlivňuje způsob, jakým firmy plánují, vyrábějí a rozhodují.

  

- PR -

Boskovice umožňují elektronické podepisování i z mobilu

Město Boskovice stálo před výzvou, jak občanům zpřístupnit službu vzdáleného elektronického podepisování dokumentů i z mobilních zařízení. Cílem bylo umožnit využití tzv. fikce podpisu, díky které se dokument považuje za právoplatně podepsaný, pokud jej občan podá určitým způsobem, aniž by bylo nutné použít token pro kvalifikovaný elektronický podpis. Tento krok představuje další fází digitalizace veřejné správy a zjednodušuje komunikaci s občany i organizacemi.