Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 7. 6. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Pipedrive integroval své CRM se službami CloudTalk a JustCall

Přestože digitální komunikační kanály jsou stále populárnější, telefonní hovory zůstávají důle­žitým nástrojem prodeje. Pipe­drive proto oznamuje spuštění dvou nových pokročilých integra­cí svého CRM řešení se službami CloudTalk a JustCall, jež zefek­tivňují obchodní hovory a zprávy. Integrace s těmito řešeními pro volání a zasílání textových zpráv umožňují týmům bezproblémově uskutečňovat a přijímat hovory, spouštět automatické kampaně a automaticky zaznamenávat veškerá data o hovorech (aktivity, textové zprávy, záznamy hovorů a hlasové zprávy) z aplikace Pipedrive. Integrace CloudTalk a JustCall by měla zvýšit efektivitu prodejního týmu, eliminovat manuální vytáčení, shromažďovat všechna relevantní data na jednom místě a zefektivnit prodejní komunikaci.



Nové integrace zpřístupní v Pipedrive následující funkce:

  • Funkce click-to-call odkudkoli v aplikaci Pipedrive
  • Možnost přijímat nebo uskutečňovat hovory odkudkoli v aplikaci Pipedrive
  • Okamžité zobrazení podrobností o volajícím, kdy se při příchozím hovoru zobrazí kontaktní údaje ze služby Pipedrive
  • Použití aplikací na počítači nebo v mobilním zařízení
  • Obohacení kontaktů o komentáře a nahrávky
  • Odesílání a přijímání SMS z aplikace Pipedrive

„Zpětná vazba od našich zákazníků ukazuje, že telefonní hovor je stále mocný nástroj pro uzavírání prodejů. Udržení tempa a následná správná aktivita ve správný čas hrají klíčovou roli v úspěchu prodejní strategie. Přesná znalost toho, kdy je nejlepší čas zavolat nebo poslat zprávu, umožňuje obchodním zástupcům vytvořit s klienty lidský kontakt, dát lidem pocit, že si jich váží a podporují je, a udržet skvělý zážitek z nákupu. Správa veškeré prodejní komunikace v rámci jedné platformy se může ukázat jako nedílná součást obchodního úspěchu založeného na datech,“ říká Shaun Shirazian, CPO společnosti Pipedrive.

Integrace s CloudTalk umožní týmům zákaznické podpory a prodeje automatizovat jejich pracovní postupy bez jakéhokoli kódování a manažerům poskytuje přístup k vestavěné analytice, která sleduje ukazatele výkonnosti v reálném čase a identifikuje nové příležitosti k růstu.

Díky integraci s dialerem JustCall pak mohou týmy ušetřit stovky hodin měsíčně, které by jinak strávily manuálním vytáčením. JustCall automaticky přesměruje hovory z kontaktů Pipedrive na příslušného majitele kontaktu, čímž zajistí, že zákazníci budou hovořit se správným členem týmu.


 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.