Aktuality -> IT Business - 8. 6. 2016

Petr Žikeš byl jmenován ředitelem společnosti Safetica Technologies

Petr Žikeš, který donedávna zastával pozici provozního ředitele firmy Safetica Technologies, byl jmenován novým ředitelem celé společnosti, která se specializuje na ochranu firemních dat před únikem a eliminaci bezpečnostních incidentů. Petr Žikeš (37) je zkušeným odborníkem, který devět let působil na pozici Senior Training Manager ve společnosti AVG Technologies, kde byl zodpovědný za kvalitu služeb, spokojenost zákazníků, otevírání nových kontaktních center či řízení týmu inženýrů. Dále působil dva roky jako vedoucí zákaznické podpory ve společnosti Safetica Technologies, kde rovněž zastával funkci provozního ředitele. Mezi hlavní cíle nového ředitele patří nejen podpora vývoje produktů, ale zejména expanze (přeměna) společnosti do role středoevropského leadera v oblasti Data Loss Prevention software a na další zahraniční trhy, mezi které patří například i severní Amerika.



Součástí zmíněného růstu budou nová globální partnerství, která se firma chystá odtajnit v těchto dnech. Expanzí do zahraničí ale nechce nový ředitel ohrozit rostoucí stabilitu na českém a slovenském trhu. „Péči o domácí trh včetně Slovenska stále považujeme za klíčovou aktivitu firmy. Zejména v posledních letech se nám transparentní přístup k českým a slovenským klientům velmi vyplatil,“ říká Petr Žikeš, ředitel společnosti Safetica.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.