Aktuality -> IT Business - 9. 6. 2016

Petr Tošner nastupuje na pozici obchodního ředitele společnosti Axis

Společnost Axis Communications oznámila, že na nově vzniklou pozici obchodního ředitele pro východní Evropu nastupuje Petr Tošner. Petr pracuje ve společnosti Axis Communications od roku 2012 jako marketingový manažer pro východní Evropu, předtím působil ve společnostech IBM a Microsoft na manažerských pozicích v oblasti marketingu a obchodu. Vzdělání v oboru informační management získal na Univerzitě Hradec Králové a titul MBA na britské univerzitě Warwick Business School.



„Nová pozice regionálního obchodního ředitele vzniká proto, abychom zajistili kvalitní řízení rozrůstajících se obchodních týmů v zemích východní Evropy a dále stimulovali expanzi IP videodohledových systémů na úkor analogových,“ říká Anna Forsberg, regionální ředitelka společnosti Axis Communications pro východní Evropu. „Petr Tošner se během čtyř let svého působení ve společnosti Axis osvědčil jako schopný manažer se smyslem pro rozvoj obchodních příležitostí a strategie. Proto věřím, že ve své nové roli ještě vice zhodnotí své zkušenosti a detailní znalost východoevropského trhu.“

Petr Tošner je ženatý, má dvě děti a ve volném čase se rád věnuje expedicím na místa s divokou přírodou.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.