Aktuality -> IT Business - 20. 5. 2020 - Zdeněk Gric

Petr Prokop se stal ředitelem implementace ITeuro

Softwarová a konzultační společnost ITeuro rozšířila nejvyšší management o Petra Prokopa, ředitele implementace. Pod jeho vedením bude působit tým specializovaný na implementace projektů pro nové zákazníky. Rozvoj stávajících klientů zabezpečí oddělení péče o zákazníky řízené Robertem Fárkem. Firma tak rozděluje původní oddělení realizace na dva samostatné týmy. Touto organizační změnou reaguje na zvýšenou poptávku, nové komplexnější a náročnější projekty, personální posilování a také na rostoucí počet aktivních zákazníků.



„Naším cílem je další zkvalitňování projektů a zkrácení doby jejich realizace. Proto jsme se rozhodli vyčlenit tým, který bude řešit výhradně nové implementace,“ říká ředitel implementace Petr Prokop. „Celkově usilujeme o zkvalitnění služeb a zvyšování spokojenosti nových i současných zákazníků. Organizační změna je prospěšná pro obě skupiny, protože tak můžeme i stávajícím zákazníkům garantovat kapacity na jejich rozvojové projekty. Změna je postupná a probíhající projekty nejsou nijak narušeny,“ dodává Robert Fárek, ředitel péče o zákazníky a člen představenstva Iteuro.

Petr Prokop pracuje v ITeuro od roku 2012. Nastoupil jako konzultant logistiky, poté se zaměřil na oblast výroby a plánování a stal se vedoucím tohoto týmu v oddělení realizace. Jako šéf projektu zastřešoval například implementaci informačního řešení pro společnost BORCAD cz, která vyrábí a do celého světa exportuje vlaková sedadla. Před příchodem do ITeuro působil P. Prokop mimo jiné pět let ve společnosti O2 jako senior konzultant zákaznických řešení.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.