facebook
Aktuality -> IT Business - 7. 1. 2019 16:54

Petr Atanasčev rozšířil tým vedení Konica Minolta

Novým ředitelem produktového marketingu Konica Minolta se stal Petr Atanasčev. Pečovat bude o celé portfolio hardwarových a softwarových produktů, IT služeb a komplexních technologických řešení společnosti v České republice. Mezi hlavní výzvy bude patřit zefektivnění podpory prodeje a nabídka platformy Workplace Hub. Petr Atanasčev vystudoval obor Telekomunikační a informační technika na Vysokém učení technickém v Brně. V Konica Minolta, kde působí od roku 2011, prošel pozicemi Produktového manažera a Solutions consultanta. Před nástupem do Konica Minolta se věnoval tvorbě internetových prezentací a grafiky ve vlastní firmě.



„V posledních letech jsme výrazně rozšířili portfolio produktů. Rosteme zejména v oblasti IT služeb a nabízíme i řešení spojené s digitální kanceláří. Mým cílem pro rok 2019 je tuto nabídku efektivně zkonsolidovat a zaměřit se na podporu našich produktů v kontextu aktuálních potřeb a problémů českých firem,“ řekl Petr Atanasčev, ředitel produktového marketingu Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Chci rovněž zlepšit úroveň standardizace zákaznických řešení v oblasti služeb spojených s digitalizací dokumentů a soustředit se nejen na zahájení prodejů technologie Workplace Hub určené ke zjednodušení firemní IT infrastruktury, ale i další inovační projekty pro oblast digital manufacturing, které vyvíjí naše laboratoře v Brně.“

Významnou součástí práce oddělení produktového marketingu Konica Minolta zůstává podpora oblasti tiskových řešení a souvisejících služeb. Stále větší podíl aktivit je ale spojován s rozvojem a zkvalitňováním implementačních a servisních týmů, především v oblastech digitalizace dokumentů a řízení firemních procesů. „V oddělení pracuje aktuálně osm kolegů. V souvislosti s uvedením platformy Workplace Hub na tuzemský trh nicméně očekávám další nárůst aktivit a pravděpodobně také postupné rozšíření našeho týmu,“ dodal P. Atanasčev.


 
  

- Inzerce -

Ochrana proti výpadku napájení u velmi důležitých provozů

CyberPowerDatacentrum je zvláštním druhem provozu, který sice nic nevyrábí, ale stará se zákazníkům o data a dodává jim výpočetní výkon pomocí virtuálních strojů. Z toho je jasné, že byť krátkodobý výpadek zde může mít kolosální důsledky nejen pro provozovatele datacentra, ale i pro jeho zákazníky. Provozovatel si nemůže dovolit, byť jen krátkodobý, výpadek poskytovaných služeb. Napájení tedy musí splňovat požadavek 24/7.

  

- Inzerce -

Parfumerie Douglas sází na automatizované zpracování přijatých faktur

DouglasMaloobchodní řetězec parfumerií Douglas automatizuje příjem faktur od dodavatelů s využitím řešení Orion Invoice Flow, které zpracovává 99 % faktur strojově. Na jejich formátu přitom nezáleží. Doklad může přijít poštou, e-mailem jako soubor PDF nebo také jako strukturovaná elektronická data.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
Pomáháme firmám růst
RSS kanál