- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Petr Atanasčev rozšířil tým vedení Konica Minolta
Novým ředitelem produktového marketingu Konica Minolta se stal Petr Atanasčev. Pečovat bude o celé portfolio hardwarových a softwarových produktů, IT služeb a komplexních technologických řešení společnosti v České republice. Mezi hlavní výzvy bude patřit zefektivnění podpory prodeje a nabídka platformy Workplace Hub. Petr Atanasčev vystudoval obor Telekomunikační a informační technika na Vysokém učení technickém v Brně. V Konica Minolta, kde působí od roku 2011, prošel pozicemi Produktového manažera a Solutions consultanta. Před nástupem do Konica Minolta se věnoval tvorbě internetových prezentací a grafiky ve vlastní firmě.


„V posledních letech jsme výrazně rozšířili portfolio produktů. Rosteme zejména v oblasti IT služeb a nabízíme i řešení spojené s digitální kanceláří. Mým cílem pro rok 2019 je tuto nabídku efektivně zkonsolidovat a zaměřit se na podporu našich produktů v kontextu aktuálních potřeb a problémů českých firem,“ řekl Petr Atanasčev, ředitel produktového marketingu Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Chci rovněž zlepšit úroveň standardizace zákaznických řešení v oblasti služeb spojených s digitalizací dokumentů a soustředit se nejen na zahájení prodejů technologie Workplace Hub určené ke zjednodušení firemní IT infrastruktury, ale i další inovační projekty pro oblast digital manufacturing, které vyvíjí naše laboratoře v Brně.“
Významnou součástí práce oddělení produktového marketingu Konica Minolta zůstává podpora oblasti tiskových řešení a souvisejících služeb. Stále větší podíl aktivit je ale spojován s rozvojem a zkvalitňováním implementačních a servisních týmů, především v oblastech digitalizace dokumentů a řízení firemních procesů. „V oddělení pracuje aktuálně osm kolegů. V souvislosti s uvedením platformy Workplace Hub na tuzemský trh nicméně očekávám další nárůst aktivit a pravděpodobně také postupné rozšíření našeho týmu,“ dodal P. Atanasčev.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |