facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 6. 9. 2019

Personální změny ve společnosti Mainstream Technologies

Společnost Mainstream Technologies, poskytovatel odborných IT řešení, oznámila obsazení pozice Security Teamleader. Od 1. září zastává tuto pozici Pavel Formánek. Do Mainstreamu se připojil s cílem přinášet zákazníkům inovativní služby v oblasti kybernetické bezpečnosti, rozvíjet a budovat tým zkušených expertů. Pavel se pohybuje ve světe IT déle než 20 let a do Mainstreamu přichází ze společnosti Microsoft, kde pracoval s významnými podnikovými zákazníky a dodával konzultace v oblasti bezpečnostních auditů. Navrhoval a implementoval design zabezpečení jejich identit v návaznosti na serverovou a klientskou infrastrukturu. Specializuje se také na návrh nových a moderních služeb, které zákazníkům přinesou vysokou přidanou hodnotu.



Pavel má bohaté zkušenosti s vedením týmů a realizací IT projektů. Před společností Microsoft pracoval mnoho let v Raiffeisenbank, zejména na poli systémové integrace a bezpečnosti.

Doposud zastával pozici Security Teamleader Ladislav Šolc, který se bude nadále naplno věnovat roli Managing Partner a jeho hlavním úkolem bude rozvoj významných obchodních příležitostí a řízení strategických oblastí Mainstreamu.

„IT bezpečnost je pro Mainstream Technologies jedna z velmi důležitých oblastí. Samostatný tým Security se rozrůstá tak, jak realizujeme projekty. Je třeba udržet profesionální úroveň a současně inovovat. Nyní jsme našli skvělého odborníka a Teamleadera, který naše myšlenky obohatí a povede tým k úspěšným cílům. Pavel je velmi zkušený profesionál a já jsem moc rád, že se stal členem našeho týmu.“ dodává ke změně Luboš Růta, Managing Director Mainstream Technologies, s.r.o.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.