facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 20. 4. 2011

Personální změny v Lenovu

Ve společnosti Lenovo proběhly k 1. 4. 2011 dvě personální změny. Petr Berounský, který dříve pracoval v lokální pobočce společnosti Lenovo na pozici Channel Sales Manager, byl povýšen na pozici Consumer Operations Sales Manager pro region střední a východní Evropy, na jeho místo byl v prodejním týmu české pobočky povýšen Jindřich Váša. Petr Berounský (38 let) pracuje ve společnosti Lenovo (resp. dříve IBM) již od roku 2003. Ve své nové pozici bude mít na starosti consumer business management a sales operation řady Idea včetně kompletního rozvoje prodejních aktivit v regionu střední a východní Evropy. Na předchozí pozici v rámci české a slovenské pobočky, kterou zastával 3,5 roku, dosáhl Petr Berounský výborných výsledků. a díky profesionálnímu plánování a vedení přispěl zásadní měrou k výraznému navýšení tržního podílu společnosti Lenovo na českém a slovenském trhu. Předtím pracoval v pozicích Topseller Manager a Local Reseller Manager.



Jindřich Váša (37 let) pracuje ve společnosti Lenovo (resp. dříve IBM) již od roku 2003. Poslední 2 roky zastával pozici Consumer Sales Manager, kde úzce spolupracoval s významnými obchodními partnery na poli retailu/e-tailu a má klíčový podíl na úspěšném uvedení produktů IdeaPad/IdeaCentre na český trh a úspěšném rozvoji této produktové řady v poslední době. Na nové pozici Channel Sales Manager se bude starat o kompletní rozvoj prodejních aktivit společnosti Lenovo v rámci ČR a zastřeší produktový a obchodní tým pro obě řady Think i Idea.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.