Aktuality -> IT společnost - 20. 4. 2011

Personální změny v Lenovu

Ve společnosti Lenovo proběhly k 1. 4. 2011 dvě personální změny. Petr Berounský, který dříve pracoval v lokální pobočce společnosti Lenovo na pozici Channel Sales Manager, byl povýšen na pozici Consumer Operations Sales Manager pro region střední a východní Evropy, na jeho místo byl v prodejním týmu české pobočky povýšen Jindřich Váša. Petr Berounský (38 let) pracuje ve společnosti Lenovo (resp. dříve IBM) již od roku 2003. Ve své nové pozici bude mít na starosti consumer business management a sales operation řady Idea včetně kompletního rozvoje prodejních aktivit v regionu střední a východní Evropy. Na předchozí pozici v rámci české a slovenské pobočky, kterou zastával 3,5 roku, dosáhl Petr Berounský výborných výsledků. a díky profesionálnímu plánování a vedení přispěl zásadní měrou k výraznému navýšení tržního podílu společnosti Lenovo na českém a slovenském trhu. Předtím pracoval v pozicích Topseller Manager a Local Reseller Manager.



Jindřich Váša (37 let) pracuje ve společnosti Lenovo (resp. dříve IBM) již od roku 2003. Poslední 2 roky zastával pozici Consumer Sales Manager, kde úzce spolupracoval s významnými obchodními partnery na poli retailu/e-tailu a má klíčový podíl na úspěšném uvedení produktů IdeaPad/IdeaCentre na český trh a úspěšném rozvoji této produktové řady v poslední době. Na nové pozici Channel Sales Manager se bude starat o kompletní rozvoj prodejních aktivit společnosti Lenovo v rámci ČR a zastřeší produktový a obchodní tým pro obě řady Think i Idea.


 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?