Aktuality -> IT společnost - 2. 11. 2006

Personální změny v divizi služeb IBM

IBM_hradilek_slezingr_644.jpgIBM Česká republika oznamuje změny ve vedení jedné ze svých klíčových divizí – Global Business Services. Radim Hradílek, dosavadní Country Leader GBS IBM Česká republika, byl jmenován do funkce Territory Leader IBM GBS pro oblast střední a východní Evropy. V nové pozici bude zodpovědný za rozvoj konzultantské divize v jedenácti zemích regionu včetně Ruska a Ukrajiny. Ve funkci Country Leader ho nahradí Vladek Šlezingr, který bude zodpovědný za řízení IBM Global Business Services v České republice a posílení jejich vedoucí pozice na trhu konzultačních a IT služeb. Vladek Šlezingr, který je také Associate Partner IBM GBS, se současně stává členem nejužšího vedení IBM Česká republika.

Radim Hradílek absolvoval silnoproudou elektrotechniku na Ostravské univerzitě. V roce 1992 nastoupil do firmy Andersen Consulting, kde se postupně vypracoval z pozice asistent konzultanta na senior manažera. V roce 2000 přešel jako partner do oddělení manažerského poradenství PricewaterhouseCoopers, kde byl zodpovědný za průmyslovou oblast veřejných služeb v ČR a za oblast dodavatelských řetězců ve střední a východní Evropě. Po akvizici PricewaterhouseCoopers Consulting společností IBM od roku 2002 řídil jako partner aktivity IBM Global Business Services v České republice. Radim Hradílek je ženatý a má dvě děti, ve volném čase se věnuje knihám a sportu (basketbal, cyklistika, squash).
Vladek Šlezingr ukončil v roce 1995 obor management a ekonomie dopravy a spojů na ČVUT a pracoval jako business consultant pro firmy Andersen Consulting a PricewaterhouseCoopers Consulting, kde byl od roku 2001 zodpovědný za oblast řízení dodavatelských řetězců. V roce 2003 přešel do IBM Global Business Services v pozici lídra pro průmyslový sektor a později působil jako Supply Chain Management Leader pro region CEMAAS. Vladek Šlezingr mezi své záliby řadí cestování, hudbu a sport, především volejbal, fotbal a golf.

 
  

- PR -

PŘÍPADOVÁ STUDIE Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.