facebook LinkedIN LinkedIN - follow

PersonalEffect 5.2 nabízí funkce pro komunitní sdílení

a vylepšuje vyhodnocování marketingových kampaní

Firma XMPie, vlastněná společností Xerox, vydala PersonalEffect 5.2. Tento balík nástrojů vylepšuje technologie pro sledování, nabízí pokročilé vlastnosti pro reporting, vylepšuje rychlost a v neposlední řadě přichází s novým jménem PersonalEffect Analytics. Nástroje PersonalEffect Analytics kombinují technologie pro sledování a zaznamenávání událostí během celého běhu kampaní s jednoduchým, vizuálně atraktivním systémem reportováním, tvorby grafů a s vylepšenými možnostmi pro aktualizaci dat. Schopnosti sledování umožňují zaznamenávat relevantní data o kampaních včetně hodnot proměnných stanovených v zadání kampaně.



Díky této historii relevantních dat z průběžného monitorování poskytují nástroje PersonalEffect Analytics profesionálům v oblasti marketingu přesný obrázek o efektivitě kampaně v porovnání se stanovenými cíli. K odhalení vzorců chování specifických segmentů nebo konkrétních členů cílové skupiny již není nezbytné shromažďovat zaznamenaná data a porovnávat je s výstupy systémů správy obsahu CMS či zákaznické péče CRM. Výstupy jsou výsledkem kombinace analytických nástrojů XMPie Analytics s technologiemi XMPie ADOR, které tvoří základ řešení XMPie pro personalizované kampaně napříč médii. Tato součinnost umožňuje efektivní automatizované konsistentní sdělení nebo obsah napříč různými mediálními kanály.

 

Nástroje PersonalEffect Analytics pracují s přehlednými ukazateli pro prezentaci klíčových indikátorů výkonu (KPI). Ukazatele plnění KPI mohou být nastaveny na konkrétní cíl s prahovými hodnotami výkonnosti pro červenou, žlutou a zelenou zónu, takže je na první pohled jasné, jestli kampaň plní své cíle.

 

Mezi novými funkcemi PersonalEffect 5.2 je také nový systém pro komunitní sdílení Social Media Share, který rozšiřuje zásah kampaní tím, že příjemcům poskytuje možnost sdílet nabídky či sdělení kampaně v rámci svých komunitních sítí. S tímto nástrojem mohou tvůrci do kampaní zakomponovat tlačítka pro sdílení na sítích Facebook nebo Twitter ať již do personalizovaných URL (PURL) nebo do e-mailů stejně jednoduše jako jakýkoli jiný designový prvek.

 

Analytické nástroje XMPie Personal Effect 5.2 zahrnují podporu nastupujícího standardu PDF/VT. Díky podpoře PDF/VT mohou uživatelé PersonalEffect 5.2 těžit z kompatibility dokumentů, což znamená rychlejší, efektivnější a předvídatelnější produkci personalizovaných výtisků, stále velmi důležité součásti většiny transmediálních kampaní. PDF/VT umožňuje rychlou přípravu graficky bohatého obsahu pro tisk na vysokorychlostních digitálních strojích tím, že do dočasné paměti ukládá opakující se textové segmenty nebo grafické prvky. PDF/VT je ostatně novým standardem ISO pro produkci tiskových úloh s proměnnými daty (VDP).


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.