Aktuality -> IT Business - 27. 3. 2007

Partnerství Avaya a Lenovo

avaya_lenovo_713.jpgSpolečnosti Lenovo a Avaya oznámily záměr spolupracovat na vývoji řešeních postavených na sjednocené komunikaci (Unified Communications) a protokolu IP, které spojí technologie obou firem. Lenovo a Avaya vyvinou společné úsilí, které zlepší práci uživatelů notebooků ThinkPad s využitím komunikace nad protokolem IP. Profesionální uživatelé budou mít během telefonování ze svých přenosných počítačů k dispozici nejvyšší možnou úroveň zabezpečení, použitelnosti i kvality služby.

Společně vyvinuté řešení umožní, aby čtečky otisků prstů a technologie Password Manager (správce hesel) společnosti Lenovo poprvé v historii podporovaly řešení IP Softphone společnosti Avaya. Cílem kombinovaného řešení je pomoci bránit neautorizovaným voláním z PC a přístupu k uživatelově seznamu kontaktů a historii telefonních hovorů. Technologie je z hlediska uživatele jednoduše použitelná; biometricky zabezpečený přístup ke komunikačním funkcím získá uživatel jediným dotekem na čtečku otisků prstů, která je na notebooku na ploše pro zápěstí. Na konferenci VoiceCon byla jako jedna z budoucích funkcí představena také integrace mezi softwarem pro IP komunikaci od společnosti Avaya a technologií ThinkLight (dioda LED umístěná na horním okraji víka notebooku) společnosti Lenovo. Tato nová technologie umožní transformovat funkci osvětlení klávesnice do vizuálního varovného signálu spojeného s kontrolou hlasových zpráv.

 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.