facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 14. 5. 2009

Otevřen první značkový obchod HP v ČR

Společnost Hewlett-Packard 13. května otevřela první značkový obchod v České republice. "Vernisáž" v prostorách prodejny Comfor OC Nový Smíchov uvedly Česká Miss 2009 Iveta Lutovská a Miss ČR 2001 Andrea Fišerová, která již řadu let pracuje v marketingovém týmu HP. Ivetě Lutovské byl při této slavnostní příležitosti věnován mini notebook HP Mini 1000 Vivienne Tam Edition ze speciální série pro ženy.



V prodejně zájemci najdou i novinky v produktovém portfoliu HP, především notebooky, stolní počítače a tiskárny. "První značková prodejna znamená novou éru prezentace našich produktů," uvedl marketingový manažer divize osobních počítačů HP Česká republika a Slovensko, Petr Trešl. "Naši zákazníci tak na jednom místě uvidí všechny výrobky pro domácnost a bude se jim věnovat proškolený personál, který bude umět nabídnout ten správný model přímo na míru."
HP má v regionu EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika) 150 StoreInStore - obchodů v obchodě, které zabírají v retailových řetězcích plochu více než 3500 metrů čtverečních.

 


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.