- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 15. 11. 2005
Ostrava zavádí nový IS pro komunikaci s občany
Společnost Siemens Business Services, vítěz výběrového řízení, podepsala smlouvu s magistrátem města Ostrava na dodávku nového informačního systému pro komunikaci občana s úřadem. Jde o vůbec první projekt tohoto druhu, který se bude realizovat v České republice. Přínosem integrovaného řešení je vstřícnější přístup k občanům, zjednodušení vzájemné komunikace mezi magistrátem a občanem a zefektivnění práce magistrátu. Projekt je v hodnotě 113 milionů korun a dokončen by měl být do konce roku 2006.
Občané budou mít možnost vybrat si takový komunikační kanál, který jim bude nejlépe vyhovovat. Nebudou muset čekat dlouhé fronty na přepážkách, ale budou mít možnost komunikovat s úřadem prostřednictvím svého domácího počítače nebo svého pevného či mobilního telefonu. V případě potřeby osobní návštěvy se budou moci jednoduše objednat na konkrétní hodinu. Hlavní komponenty integrovaného řešení tvoří moderní technologie komunikačních kanálů pro kontakt občana s magistrátem (např. web portál, call centrum, SMS server), aplikace e-CRM poskytující ucelený servis pro obsluhu požadavků občanů, systém pro elektronickou správu dokumentů a inteligentní systém funkčních a datových rozhraní mezi agendami. Implementované řešení je plně modulární a škálovatelné dle aktuálních potřeb organizace, platné legislativy a rozsahu provozovaných agend.

Občané budou mít možnost vybrat si takový komunikační kanál, který jim bude nejlépe vyhovovat. Nebudou muset čekat dlouhé fronty na přepážkách, ale budou mít možnost komunikovat s úřadem prostřednictvím svého domácího počítače nebo svého pevného či mobilního telefonu. V případě potřeby osobní návštěvy se budou moci jednoduše objednat na konkrétní hodinu. Hlavní komponenty integrovaného řešení tvoří moderní technologie komunikačních kanálů pro kontakt občana s magistrátem (např. web portál, call centrum, SMS server), aplikace e-CRM poskytující ucelený servis pro obsluhu požadavků občanů, systém pro elektronickou správu dokumentů a inteligentní systém funkčních a datových rozhraní mezi agendami. Implementované řešení je plně modulární a škálovatelné dle aktuálních potřeb organizace, platné legislativy a rozsahu provozovaných agend.
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce









