- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Oracle uvádí nová řešení
Oracle Cloud Office a Oracle Open Office 3.3
Společnost Oracle představila kancelářské balíky Oracle Cloud Office a Open Office 3.3. Jedná se o komplexní sady založené na otevřených standardech, které lze používat na desktopu, webu i mobilních zařízeních. Oracle Office je založen na formátu ODF (Open Document Format) a otevřených webových standardech. Uživatelům umožňuje sdílet soubory na jakémkoliv systému, protože je kompatibilní jak s dokumenty sady Microsoft Office, tak i s moderními publikačními nástroji aplikací Web 2.0. S pomocí produktů Oracle Office budou moci uživatelé spolupracovat v rámci aplikací web 2.0 a získají nástroje pro integraci firemních dokumentů napříč různými prostředími (Windows, MacOS, Linux, webové prohlížeče, iPhone a další smartphony).


Oracle Cloud Office a Oracle OpenOffice 3.3 jsou kancelářské sady s kvalitou podnikových aplikací. Umožňují efektivně pracovat s textem, tabulkami, prezentacemi i obrázky. Oba produkty nabízejí možnost vytvářet dokumenty a spolupracovat na nich bez ohledu na platformu, a zvyšují tak produktivitu celé firmy.
- Oracle Cloud Office 1.0 je kancelářský balík pro práci z prostředí webového prohlížeče nebo mobilních zařízení. Umožňuje spolupráci ve stylu aplikací web 2.0 a přístup k dokumentům z mobilních zařízení. Kompatibilita se sadou Microsoft Office a integrace s Oracle Open Office dovoluje plnohodnotné a bezproblémové úpravy i složitých prezentací, textů nebo tabulek i v režimu off-line.
- Oracle Open Office 3.3 nabízí firmám nové konektory k Oracle Business Intelligence, Oracle E-Business Suite, dalším aplikacím společnosti Oracle a k serveru Microsoft Sharepoint. Umožňuje tak rychlou a bezproblémovou integraci do stávající softwarové infrastruktury podniku. Přináší navíc zvýšenou stabilitu, kompatibilitu a rychlost, přičemž poplatky za licenci jsou oproti sadě Microsoft Office až pětkrát menší.
Oracle Cloud Office byl navržen tak, aby využíval výhod flexibilní webové architektury umožňující pružnou škálovatelnost. Zákazníci a partneři mohou Oracle Cloud Office nasadit na svém vlastním hardwaru a softwaru (on-premise), v režimu on-demand nebo jako službu (SaaS, Software-as-Service).
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |