Oracle uvádí na trh Oracle Database Appliance

Společnost Oracle uvedla na trh zařízení Oracle Database Appliance. Toto kompletní databázové řešení se skládá z kombinace následujících produktů: databázového serveru Oracle Database 11g Release 2, technologie Oracle Real Application Clusters na serveru Sun Fire server cluster se dvěma nody a operačním systémem Oracle Linux. Řešení Oracle Database Appliance je navrženo jako kombinace softwaru, serverů, úložných systémů a síťových technologií, které zajišťují vysokou dostupnost pro široké spektrum vlastních i předpřipravených databázových aplikací z oblasti OLTP (on-line transakční zpracování) a datových skladů.



Systém Oracle Database Appliance s pomocí aplikací Oracle Real Application Clusters a Automatic Storage Management chrání databáze před selháním serverů a úložných zařízení. Řešení nabízí zákazníkům model platby za softwarové licence přizpůsobený růstu firmy. Cena databáze Oracle a dalšího softwaru závisí na počtu procesorových jader (od 2 do 24), což v případě potřeby výrazně zjednodušuje upgrade systému.

 

Zařízení Oracle Database Appliance nabízí proaktivní monitoring, umožňuje administrátorům poskytování softwaru pomocí jediného kliknutí myši, plně integrované nasazování oprav a automatické telefonáty administrátorovi v případě selhání hardwaru. Rozsáhlý ekosystém partnerů společnosti Oracle nabízí zákazníkům řadu horizontálních i oborově specifických aplikací, které využijí výhody vyšší dostupnosti zařízení Oracle Database Appliance.


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.