Oracle uvádí na trh Oracle Database Appliance

Společnost Oracle uvedla na trh zařízení Oracle Database Appliance. Toto kompletní databázové řešení se skládá z kombinace následujících produktů: databázového serveru Oracle Database 11g Release 2, technologie Oracle Real Application Clusters na serveru Sun Fire server cluster se dvěma nody a operačním systémem Oracle Linux. Řešení Oracle Database Appliance je navrženo jako kombinace softwaru, serverů, úložných systémů a síťových technologií, které zajišťují vysokou dostupnost pro široké spektrum vlastních i předpřipravených databázových aplikací z oblasti OLTP (on-line transakční zpracování) a datových skladů.



Systém Oracle Database Appliance s pomocí aplikací Oracle Real Application Clusters a Automatic Storage Management chrání databáze před selháním serverů a úložných zařízení. Řešení nabízí zákazníkům model platby za softwarové licence přizpůsobený růstu firmy. Cena databáze Oracle a dalšího softwaru závisí na počtu procesorových jader (od 2 do 24), což v případě potřeby výrazně zjednodušuje upgrade systému.

 

Zařízení Oracle Database Appliance nabízí proaktivní monitoring, umožňuje administrátorům poskytování softwaru pomocí jediného kliknutí myši, plně integrované nasazování oprav a automatické telefonáty administrátorovi v případě selhání hardwaru. Rozsáhlý ekosystém partnerů společnosti Oracle nabízí zákazníkům řadu horizontálních i oborově specifických aplikací, které využijí výhody vyšší dostupnosti zařízení Oracle Database Appliance.


 
  

- PR -

Tovek zpřístupňuje pokročilou analytiku i malým firmám

Technologie, které byly dlouhé roky doménou velkých firem a státních institucí, míří nově také k menším týmům a individuálním profesionálům. Společnost Tovek po více než třiceti letech vývoje robustních systémů pro analýzu dat představuje aplikaci Tovek Artemis – nástroj navržený pro uživatele, kteří potřebují rychle vyhledávat informace v rozsáhlých dokumentových archivech a zároveň vyžadují maximální bezpečnost.

  

- PR -

Řešení N-able umožnila firmě JKC

snadno přejít na MSP model


Společnost JKC je dlouholetým dodavatelem technologií Kerio – od historických produktů WinRoute a WinRoute Pro, až po aktuální řešení Kerio Connect, Kerio Control a Kerio Operator. Poté, co portfolio produktů Kerio přešlo pod křídla společnosti GFI Software, došlo v důsledku toho i ke změně distributora, kterým se stala společnost ZEBRA SYSTEMS. Avšak v JKC nezůstali jen u GFI a podívali se i na portfolio dalších dodavatelů distribuovaných ZEBRA SYSTEMS. A našli řešení, ve kterém vidí velký potenciál pro další rozvoj a růst společnosti.

Časopis IT Systems / Odborná příloha Kalendář akcí
   listopad - 2025   
Po Út St Čt So Ne
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1234567
RSS kanál