Oracle uvádí 14 nových mobilních aplikací

Mobilita představuje výrazný současný trend podnikové informatiky. Snad ve všech oborech už dnes platí, že mobilní přístup zefektivňuje podnikání a zrychluje provádění firemních procesů. Zaměstnanci mohou pracovat kdykoliv a odkudkoliv, pokud k tomu mají vhodné nástroje. Oracle na uvedený trend reaguje a uvádí 14 nových mobilních aplikací pro práci se sadou Oracle E-Business Suite. Aplikace jsou určeny pro mobilní platformu iOS a v plánu jsou také verze pro Android.



Mezi novými mobilními aplikacemi jsou aplikace určené pro všechny uživatele napříč podnikem (tzv. horizontální aplikace), ale také specializované aplikace určené pro zaměstnance jednotlivých oddělení (tzv. vertikální aplikace).

Napříč podnikem poskytují nové mobilní aplikace přístup k vybraným funkcím jako jsou schvalování, náklady, docházka zaměstnanců... Pro specifické potřeby různých oddělení a uživatelských rolí jsou dostupné aplikace, které umožňují přístup k funkcím jako jsou např. objednávky prodeje, zakázky, informace o produktech, zásoby, výroba, projektový management, údržba, terénní servis...apod.

Mezi nové „horizontální“ mobilní aplikace Oracle patří:

  • Mobile Approvals,
  • Mobile Expenses
  • Mobile Timecards
  • a Mobile iProcurement.
Mobile Approvals Timecards Procurement

Druhá skupina „vertikálních“ mobilních aplikací, které jsou určeny zaměstnancům jednotlivých oddělení zahrnuje aplikace:

  • Mobile Sales Orders
  • Mobile Inventory
  • Mobile Product Information
  • Mobile Procurement
  • Mobile Project Manager
  • Mobile Discrete Production Supervisor
  • Mobile Process Production Supervisor
  • Mobile Project Manufacturing
  • Mobile Maintenance
  • a Mobile Field Service.
Project Manager Maintenance Field Services

Rozhraní všech aplikací je maximálně zjednodušené a omezuje se na úlohy, které uživatelé mohou reálně provádět z mobilních zařízení. Ikony a zobrazované dialogy upozorňují uživatele na transakce, které vyžadují jejich pozornost. Aplikace jsou integrovány s funkcemi mobilních zařízení, jako je ovládání pomocí gest, mapové aplikace, kontakty, e-maily nebo fotoaparát.

Všechny nově uvedené aplikace jsou k dispozici v rámci současných produktových licencí Oracle E-Business Suite a jsou tedy podnikům dostupné zdarma bez dalších nákladů. Díky kompatibilitě s verzemi Oracle E-Business Suite 12.1.3 a 12.2 je většina podniků může nasadit bez nutnosti upgradu.


 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.