facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Oracle Product Information Management Data Hub

Po úspěchu produktu Oracle Customer Data Hub (Zákaznický Data Hub) uvádí společnost Oracle řešení správy podnikových dat Oracle Product Information Management Data Hub (Produktový Data Hub), které umožňuje zákazníkům centralizovat všechny produktové informace z heterogenních systémů a vytvořit jednotné úložiště pro všechna funkční oddělení. Produktový Data Hub společnosti Oracle, součást nedávno oznámené rodiny middleware Oracle Fusion, pomáhá zákazníkům odstranit roztříštěnost produktových dat, což je častým důsledkem používání neintegrovaných starších aplikací různých dodavatelů, fůzí a akvizic nebo globálního růstu.

Produktový Data Hub se hodí pro všechna odvětví bez ohledu na existující aplikační prostředí, včetně prostředí tvořených různými aplikacemi několika dodavatelů, interními aplikacemi nebo zastaralými aplikacemi. Kromě praktických důvodů nutí firmy k centralizaci všech produktových informací i nové vládní a průmyslové předpisy např. o omezení nakládání s nebezpečnými látkami nebo o nakládání s odpady z elektrických a elektronických zařízení.

 
  

- PR -

Fortinet rozšiřuje FortiAI napříč svou platformou Security Fabric

Fortinet FortiAISpolečnost Fortinet, světový lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti a průkopník konvergence sítí a zabezpečení, představila na konferenci Accelerate 2025 významné inovace FortiAI napříč platformou Fortinet Security Fabric. Novinky posílí ochranu před novými a vznikajícími hrozbami, zjednoduší a zautomatizují bezpečnostní a síťové operace a zabezpečí využití služeb s umělou inteligencí (AI) zaměstnanci.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.