Oracle oznamuje dostupnost Oracle Database 10g Release 2

Společnost Oracle oznámila všeobecnou dostupnost Oracle Database 10g Release 2, která přináší robustnější implementaci funkcí databáze Oracle Database 10g Release 1. Nová verze přináší atraktivní vylepšení v oblasti výkonu, dostupnosti, spravovatelnosti a zabezpečení. Pomáhá zákazníkům a partnerům dosáhnout vyšší kvality služeb a zároveň snížit náklady a komplikace spojené se správou informací. Oracle Database 10g je jediná databáze navržená pro výpočetní sítě.

Od svého uvedení v únoru 2004 si databáze Oracle Database 10g získala více než 40 tisíc zákazníků a 15 tisíc partnerů. Oracle Database 10g Release 2 rozšiřuje možnosti výpočetních sítí a zvyšuje tak výkon, zlepšuje dostupnost aplikací a zjednodušuje správu. Oracle Real Application Clusters (RAC) je nadále jedinou databázovou technologií na trhu, která zákazníkům umožňuje přeměnit cluster standardizovaných serverů na škálovatelnou a robustní platformu pro jakoukoli databázovou úlohu. Verze (Release) 2 zvyšuje škálovatelnost RAC, takže nyní cluster může tvořit až 100 serverů. Zdokonalená konzola Oracle Enterprise Manager Database Control zjednodušuje monitorování topologie a propojení clusteru.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.