facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Oracle Identity Management

Společnost Oracle představila první integrovanou verzi sady Oracle Identity Management po akvizici společnosti Oblix v březnu 2005. Jedná se o nejucelenější řešení na trhu pro ochranu informací, kritických systémů a aplikací před neoprávněným přístupem v heterogenních počítačových prostředích. Nový produkt, který bude sloužit jako bezpečnostní páteř veškerého middlewaru Oracle Fusion, přináší nejlepší funkce správy identit od společností Oracle i Oblix a dále rozšiřuje podporu heterogenních systémů. Organizace mohou pomocí tohoto řešení spravovat identity uživatelů v celém podniku pro přístup k technologiím Oracle i jiných dodavatelů.

Produkt přináší rozšířenou podporu všech důležitých aplikací, adresářových služeb a platforem. Nová verze řešení Oracle Identity Management obsahuje četná vylepšení komponent Oracle COREid Access and Identity, Oracle COREid Federation, Oracle COREid Provisioning a Oracle Web Services. Oracle Identity Management je úplné, heterogenní a otevřené řešení, které splňuje požadavky organizací na webový přístup, správu identit, poskytování aplikací uživatelům, federaci identit a webových služeb napříč různými operačními systémy, adresáři, aplikačními servery a aplikacemi. Řešení Oracle Identity Management je nyní k dispozici.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.