Aktuality -> IT Projekty - 17. 1. 2008

Optimalizace registru Hospodářské komory

Společnost KAKTUS Software oznámila, že provedla rozsáhlou optimalizaci Centrálního registru produktů a firem Hospodářské komory ČR. Optimalizace celého registru se stala další fází projektu, která následovala po zprovoznění nového poptávkového systému společností KAKTUS Software. Hlavní část optimalizace spočívala v přizpůsobení databáze firem pro větší zátěž. Na základě analýz chování návštěvníků webu bylo možné odstranit velkou část výpočtů a dané hodnoty předpočítávat a ukládat do cache (paměti). Optimalizaci provázela i celková rekonstrukce všech částí systému pro předpokládanou ještě vyšší návštěvnost.



Portál Centrálního registru produktů a firem Hospodářské komory ČR umožňuje podnikům vkládat své poptávky po službách a produktech, které poptávají, přičemž osloví desítky dodavatelů hledaných produktů a služeb. Uživatelé pouze vytvoří dopis, kterým osloví své potenciální obchodní partnery s popisem toho, co potřebují, a poptávkový systém osloví příslušné dodavatele. Nabídky od oslovených dodavatelů pak chodí přímo do e-mailové schránky.

 
  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.