OpenType jako standardní formát písem pro MPEG-4

Společnost Adobe oznamuje, že organizace ISO (International Standards Organization) přijala k posouzení návrh společností Adobe a Microsoft, aby se formát souborů písem OpenType použil jako základ pro nový otevřený formát písem pro zpracování textů a grafik v rámci standardu MPEG-4. Formát OpenType, vyvinutý společně v Adobe a Microsoftu, je formát souboru písem nezávislý na platformě, poskytující bohatou podporu pro více jazyků a rozvinuté možnosti typografických nastavení. Společnost Adobe již do tohoto formátu převedla celou svou knihovnu písem Adobe Type Library a v současnosti nabízí tisíce písem OpenType. Současné verze operačních systémů Microsoft Windows a Apple MacOS podporují používání písem OpenType, což dovoluje uživatelům volit z mnoha tisíců písem, které dodávají desítky výrobců digitálních písem.

Na svém posledním shromáždění, konaném koncem července v polské Poznani, skupina MPEG schválila formální standardizaci formátu OpenType. Skupina MPEG s pomocí Adobe a Microsoftu v září předloží první verzi textu specifikace OpenType do schvalovacího procesu organizace ISO. MPEG pak použije tuto specifikaci jako výchozí bod pro normu ISO „Otevřený formát písem“. Ostatní společnosti budou moci bezplatně studovat a používat tuto specifikaci OpenType a implementovat svá řešení s otevřeným formátem písem.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.