Aktuality -> IT Projekty - 23. 3. 2011

OpenOne zpracovává e-maily v UNIQA pojišťovně

Skenovací centrum UNIQA pojišťovny využívá automatického převodu příchozích e-mailů do formátů JPG/TIFF od společnosti OpenOne. Jedná se o systém sloužící pro potřeby archivace e-mailů a jejich dalšího zpracování v rámci stávajícího Document management system (DMS). Před implementací řešení OneSolution byla e-mailová komunikace UNIQA pojišťovny zpracovávána pouze poloautomaticky, což bylo časově náročnější. Zavedení automatického systému od OpenOne zefektivnilo zpracování e-mailové komunikace a snížilo chybovost při jejím zpracování. Řešení zajišťuje převod obsahu příchozí e-mailové zprávy včetně všech příloh do formátu JPG/TIFF i automatickou kategorizaci a identifikaci formulářů přiložených k e-mailovým zprávám. Dochází k „přečtení“ obsahu e-mailu, vyhledání klíčových identifikačních údajů zákazníka (jako například číslo smlouvy apod.) a následnému předání strukturovaných metadat společně s vytvořenými „obrázky“ do DMS.



 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.