Online trh s analytickými daty

Společnost TRGIMAN spustila online trh s analytickými daty postavený nad platformou BellaDati business intelligence. Novináři, analytici a ostatní uživatelé teď mohou snadno dohledat analyzovaná data z oblasti financí, politiky, médií, sportu a dalších. Data jsou vizualizována v grafech a tabulkách a uživatel je vyhledá snadno zadáním klíčového výrazu ve vyhledávači na adrese Mercato.BellaDati.com. Jednotlivé grafy a tabulky lze potom snadno vložit do novinového článku nebo na blog. Některé analýzy jsou automaticky aktualizovány. Každým dnem přibývají na Mercatu nové analytické dashboardy v čestině i angličtině od analytiků společnosti TRGIMAN.Uživatelé si ale mohou snadno vytvořit své vlastní analýzy a sestavit dashboardy s vlastním vzhledem přímo v cloud BI BellaDati a ty potom publikovat na Mercato nebo na svůj zpravodajský web či blog.



V současné době uživatelé naleznou na Mercatu např. analytické dashboardy z ČNB, Pražské burzy, pojišťovnictví a jiných oblastí jako je Organizace spojených národů, Evropská centrální banka nebo státní správa ČR. Analýzy jsou zpracovávány z veřejně dostupných zdrojů dat, které by byly pro uživatele bez provedení analýz v BellaDati do vizuální podoby nesrozumitelné. TRGIMAN připravuje také verzi Mercato BellaDati, kde budou moci uživatelé své sestavené analýzy jednoduše prodávat přes platební bránu jako placený obsah. Ta by se měla objevit na trhu koncem roku 2011.

 

Služba je dostupná na internetu na adrese http://mercato.belladati.com.


 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.