facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 1. 3. 2007

Ondřej Králík jmenován šéfem divize v Capgemini

OKralik709.jpgPražská pobočka celosvětové poradenské společnosti Capgemini jmenovala nového šéfa divize Technology Consulting. Stal se jím Ondřej Králík, který pracuje v Capgemini od roku 2003. Ve své dosavadní praxi se věnoval zejména budování systémů řízení vztahů se zákazníky v oblasti telekomunikací, finančních služeb a automobilového průmyslu. Cenné zkušenosti má také z projektového řízení a managementu kampaní. Před nástupem do Capgemini působil Ondřej Králík v americké poradenské skupině CSC – v letech 2000 až 2002 v pobočce v Praze a následně v letech 2002 až 2003 v německé pobočce ve Wiesbadenu.

Svou kariéru zahájil v roce 1998 ve společnosti ANIMA Praha. K nejvýznamnějším profesním zkušenostem Ondřeje Králíka patří implementace CRM systému v České spořitelně. Ondřej Králík vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu a Právnickou fakultu Univerzity Karlovy. Absolvoval rovněž semestrální kurz práva na University of Wales ve Velké Británii. Mezi největší zájmy Ondřeje Králíka patří půlroční syn, cestování a dobrá literatura.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.