On-line aplikace umožňuje zasílat papírovou poštu z počítače

Společnost ČP Cloud ve sdružení s Českou poštou spustila v ostrém provozu on-line službu, která umožňuje odesílat papírové dopisy z počítače podobně jako e-mail. Aplikace navíc vede také zabezpečený archiv a evidenci dopisů, adresáře a dokáže v případě potřeby prokázat obsah odeslaných zásilek. Služba je dostupná na www.cpcloud.cz bez instalace a písemných smluv a díky automatizaci zjednodušuje a zlevňuje celý proces odesílání dopisů. Cena jednoho dopisu začíná na 11,41 Kč bez DPH a zahrnuje všechny služby včetně poštovného, čtyř stran barevného oboustranného tisku, kompletace, archivu i evidence. Za projektem ČP Cloud stojí podnikatel Daniel Bartek a investiční fond RSJ.



Odeslání dopisu je s ČP Cloud snadné. Klient prostřednictvím on-line aplikace dopis napíše nebo nahraje v PDF, zadá či importuje adresu, zvolí formát tisku, typ dopisu (obyčejný, doporučený atd.), zaplatí platební kartou nebo převodem a jedním kliknutím uloží a odešle ke zpracování. O vše ostatní se postará ČP Cloud – dopis archivuje a data předá České poště, která dopis vytiskne, zkompletuje, zabalí do obálky, nadepíše adresy, doručí adresátovi a sleduje jeho doručení.

 

ČP Cloud nabízí několik režimů pro malé i velké firmy a veřejnost. Registrace je zdarma, platí se za odeslané dopisy. V případě, že firma odesílá více než 10 dopisů měsíčně, vyplatí se jí zvolit některý z nabízených paušálů.

 

Držitelé zákaznické karty České pošty získají po registraci na www.cpcloud.cz novou kartu ČP Cloud, se kterou budou mít zachovány stávající výhody a navíc získají slevu 1 Kč na poštovném při odesílaní všech typů dopisů.


 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.