facebook LinkedIN LinkedIN - follow

OKI Smart Extendable Platform

propojuje multifunkční tiskárny a podnikové aplikace

Společnost OKI uvádí Smart Extendable Platform (sXP), otevřenou softwarovou platformu, která umožňuje přizpůsobení uživatelského rozhraní s cílem začlenit všechny tiskové, skenovací a kopírovací úkoly do firemních procesů. K výhodám patří mimo jiné nižší náklady na tisk díky posunu od manuální manipulace s dokumenty k automatizovaným digitálním postupům. Kromě toho multifunkce obsahují pokročilé funkce pro management tisku, jako je vzdálená správa, sledování tiskových úloh nebo autentizace dokumentů.



Flexibilní systémová architektura zahrnuje funkce a rozhraní pro propojení externích aplikací s MFP. Externí aplikace mohou komunikovat s MFP pomocí softwarových rozhraní standardu Web services a zároveň uživatel získává schopnost ovládat externí aplikace pomocí prohlížeče internetu, který je zabudovaný v multifunkci.

 

Prvními zařízeními, která mohou těžit z výhod otevřené platformy sXP, jsou zařízení ES9160/ES9170 a ES9460/ES9470 ve třídě A3 MFP. Multifunkční tiskárny OKI MC700 a MB700 pracují s formátem A4, ale z hlediska platformy sXP jsou úplně stejně použitelné. Další stroje budou následovat v průběhu roku 2014.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.