Aktuality -> IT Business - 5. 5. 2016

Ohlédnutí za konferencí Meet Magento

Ben Marks na konferenci Meet MagentoMagento je nejrozšířenější e-Commerce platforma na světě a konference Meet Magento, které mají v mnoha zemích již mnohaletou tradici, nabízejí příležitost potkat se jak s vývojáři technologií, tak i s uživateli, tedy obchodníky a majiteli firem. Letos poprvé se konference Meet Magento konala za účasti mnoha zahraničních řečníků v Praze a obsah si nenechalo ujít více jak 150 návštěvníků z více jak 10 zemí.



„Bylo to sice poprvé, ale pokusili jsme se setkání zkušených uživatelů, příznivců i vlastně budoucích uživatelů platformy Magento zorganizovat po globálním vzoru a nabídnout návštěvníkům jak mnoho zajímavých informací, tak příležitosti k budování kontaktů. Komunity kolem Magento jsou v mnoha zemích nesmírně početné, ale v České republice je to ještě na počátku,“ uvádí Maxim Mironenko, COO společnosti NEKLO, která dvoudenní konferenci organizovala.

Maxim Mironenko
Maxim Mironenko, COO společnosti NEKLO

A doplňuje: „Těší nás, že nám Asociace Meet Magento projevila důvěru a dostali jsme příležitost konferenci v Praze zrealizovat. Po téměř roční přípravě jsme opravdu rádi, že celá konference dopadla úspěšně a mohli jsme hostům nabídnout tolik zajímavých informací zaměřených na to, jak může Magento pomoci jejich podnikání a rozvoji businessu. Nejočekávanější prezentací byly novinky týkající se Magento 2 v podání Bena Markse, který se v Česku nezdržel ani 24 hodin. Nesmírně si vážíme toho, že věhlasný Magento evangelizátor byl součástí pražské události.“

Nejen technologie a možnosti kolem Magento 2, ale i optimalizace, zákaznická podpora, psychologie v rámci online prodeje, obsahový marketing či rozvoj startupů byla témata, ke kterým se návštěvníci dozvěděli nejnovější trendy i možnosti umožňující podstatně větší působení na trhu. Zároveň měli možnost navázat konexe a společné setkání tak dalo první základy české Magento komunitě.


 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.