facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 5. 5. 2016

Ohlédnutí za konferencí Meet Magento

Ben Marks na konferenci Meet MagentoMagento je nejrozšířenější e-Commerce platforma na světě a konference Meet Magento, které mají v mnoha zemích již mnohaletou tradici, nabízejí příležitost potkat se jak s vývojáři technologií, tak i s uživateli, tedy obchodníky a majiteli firem. Letos poprvé se konference Meet Magento konala za účasti mnoha zahraničních řečníků v Praze a obsah si nenechalo ujít více jak 150 návštěvníků z více jak 10 zemí.



„Bylo to sice poprvé, ale pokusili jsme se setkání zkušených uživatelů, příznivců i vlastně budoucích uživatelů platformy Magento zorganizovat po globálním vzoru a nabídnout návštěvníkům jak mnoho zajímavých informací, tak příležitosti k budování kontaktů. Komunity kolem Magento jsou v mnoha zemích nesmírně početné, ale v České republice je to ještě na počátku,“ uvádí Maxim Mironenko, COO společnosti NEKLO, která dvoudenní konferenci organizovala.

Maxim Mironenko
Maxim Mironenko, COO společnosti NEKLO

A doplňuje: „Těší nás, že nám Asociace Meet Magento projevila důvěru a dostali jsme příležitost konferenci v Praze zrealizovat. Po téměř roční přípravě jsme opravdu rádi, že celá konference dopadla úspěšně a mohli jsme hostům nabídnout tolik zajímavých informací zaměřených na to, jak může Magento pomoci jejich podnikání a rozvoji businessu. Nejočekávanější prezentací byly novinky týkající se Magento 2 v podání Bena Markse, který se v Česku nezdržel ani 24 hodin. Nesmírně si vážíme toho, že věhlasný Magento evangelizátor byl součástí pražské události.“

Nejen technologie a možnosti kolem Magento 2, ale i optimalizace, zákaznická podpora, psychologie v rámci online prodeje, obsahový marketing či rozvoj startupů byla témata, ke kterým se návštěvníci dozvěděli nejnovější trendy i možnosti umožňující podstatně větší působení na trhu. Zároveň měli možnost navázat konexe a společné setkání tak dalo první základy české Magento komunitě.


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.