OEZ chystá expanzi s Oracle E-Business Suite

Společnosti Oracle Czech a OEZ, dodavatel produktů a služeb v oblasti jištění elektrických obvodů a zařízení nízkého napětí, oznámili zahájení společného aplikačního projektu. Společnost OEZ dosud využívala pro provoz svých obchodních procesů několik samostatných řešení od různých dodavatelů. Tyto aplikace, vedle četných problémů s jejich integrací a udržováním, dostatečně nepodporovaly rozvoj společnosti a zavádění nových produktů a služeb. OEZ proto uspořádala výběrové řízení na dodavatele nového komplexního informačního systému. Požadované podmínky splnilo nejlépe spojení společností Oracle Czech a ICZ.

S pomocí aplikační sady Oracle E-Business Suite bude OEZ schopna standardizovat a unifikovat stávající procesy zejména v oblasti finančního řízení a controllingu, správy majetku, výroby, projektového řízení, nákupu, podpory prodeje a skladového hospodářství. Snahou společnosti je rovněž zdokonalit systém plánování a nákupu zásob, zdokonalit systém plánování zdrojů, zajistit úspory v oblasti nákupu prostřednictvím systemizace a automatizace nákupních procesů a zavést komplexní systém projektového řízení. Implementovány budou moduly Financials, Purchasing, Inventory, Order Management, Discrete Manufacturing, Projects, Human Resources a Business Intelligence.

 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?